"SAS Norge" vurderer ruter til Asia??

Jeg har også liten tro på en slik rute, men den som venter han får se.

Jo flere aux tanker som blir lastet inn i cargo jo mindre cargo er det plass til.
Dette må i såfall være en maskin med mye bizpax i og god plass per pax hvis det skal være mulig å gjennomføre. Guesstimate max 120 pax.

Rent teknisk-operativt så kunne man gjøre det med en fuelstop og crewbytte på REK [og ikke EWR]?
Det ville vel føre til +45 minutter på tortur-turen
REK-EWR-REK, er jo omtrent det samme som OSL-LPA-OSL [uten å tenke på tid's zoner]

Denne diskusjonen ser aldri ut til å ta slutt.
Mye bedre å fly TRF-AMS og så "ut i verden".

Går det ingen fly til AMS fra OSL?

Ytterst sjelden hehe :-)

Angående SAS over dammen, jeg snakka med en SAS 737-kusk for to dager siden, han hadde hørt rykter om at SAS skulle åpne rute fra osl til jfk, med 767 igjen.. Tro det eller ei. Og han mente det i ramme alvor, bare så det er nevnt også.. Lite trolig men.

Går det ingen fly til AMS fra OSL? ^_^

Jo, det gjør det. Fra OSL flyr det også andre selskaper, f.eks BA, som har et mye bedre produkt enn KL, spes. på longhaul.
Jeg har ikke flydd KL på en stund, og føler ikke at jeg har gått glipp av noe når jeg leser de elendige anmeldelsene selskapet får.

Ytterst sjelden hehe :-)

Angående SAS over dammen, jeg snakka med en SAS 737-kusk for to dager siden, han hadde hørt rykter om at SAS skulle åpne rute fra osl til jfk, med 767 igjen.. Tro det eller ei. Og han mente det i ramme alvor, bare så det er nevnt også.. Lite trolig men.

JFK ? eller mente du egentlig newark ?

Back