Tviler på at noen frivillig har valgt midtsete ved siden av meg til EWR i morgen, så det ser lovende ut![]()
Er EBD.
/Thor
Hvis det er SK907 du skal med, så er setet ved siden av deg blokkert ja![]()
Nils Lindhe, sjefen for Eurobonus sa i en chat med Bonusfeber.no tidligere i uken at seatblock ikke er tilbake, men at det er noe de jobber med. Vet ikke hva jeg skal tro jeg, noen erfaringer her ser jo ut til å vise noe annet?
Hmm...
Ønsket å gjøre en seteendring på OSL-TFS nå dne 15., er EBD, ALLE seter opptatt(?!), men det selges fremdeles GO billetter....
Jeg har ikke lest igjennom denne tråden, men dette med blokkering av midtsete: er det i funksjon? det gjelder bare EBG/D? *a gold?
Jeg spør fordi jeg i går fløy OSL-SVG med to kollegaer. Vi hadde ikke bestilt billetter sammen og hadde altså hver våre bookinger. Jeg er *A gold (men ikke i EB) - de to andre hadde statusløse bookinger. Ved online check in valgte jeg sete C på en rad hvor jeg så at også A og B var ledig. Da mine kolleger gikk inn 30 sekunder etterpå, var bare A setet mulig å velge; B var ikke valgbart. Jeg prøvde så å gå inn igjen med min booking og der ble B vist som ledig. Mine kollegaer endte opp på A og D. Vel ombord kom det heller ingen andre i B setet.
Da vi sjekket inn i dag er opplegget helt likt som beskrevet over. Er det midtseteblokkering for *A gold på gang her?! (så langt det er mulig ved ikke fulle fly?)
Hm.
6F på meg på mandag - ingen blokkering ved siden av meg ...
Dette er akkurat slik softblock for EBG fungerer, så dette tyder vel på at også *G er med på morroen.
Nei, men hele flyet er jo blokkert, så mye tyder på at det endrer seg så snart flighten blir lastet opp i systemet.
Men Cecilie sin flyvning (posten over min) er jo først på tirsdag?
Jeg regner vel med at mandagens flyvninger blir lastet opp før tirsdagens?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.