SAS med nye flyseter!

Re: Oppdatert kabin SAS 737?

Da er det vel fordi det stort sett har gått i -600 og -700 at jeg ikke har fått det med meg :)

Re: Oppdatert kabin SAS 737?

TUx-familien er under oppgradering nå, er ikke heeelt sikker på hvor langt de er kommet, men Tuf og Tud har ihvertfall fått nye seter.

Re: Oppdatert kabin

Hehe, du er ikke alene :-)

Trodde også at alle hadde fått Recaro unntatt RRE/RRF/RRG helt til jeg fikk et par turer med "svenske" 738 tidligere i år :)

Enligt tidgare uppgift fick inte RCX, RPO och RRS RECARO vid cabin mod 2012. Har dessa bytt senare?

Finnes det noen bilder av resultatet? Leste også at resten av interiøret skulle få en facelift med et litt annet fargeskjema. Var det ikke snakk om å flytte dassen også slik at pax slapp å gå igjennom galley når de skulle gjøre sitt fornødne?

Så vidt jeg vet har -TUA, -TUI og - TUH fortsatt gamle seter. Disse har også lav ytelse(?) eller noe i den duren...

SAS har også tre nye maskiner, SE-RJT, SE-RJX og SE-RJR på vei inn.

Mulig at disse skal erstatte?

Så vidt jeg vet har -TUA, -TUI og - TUH fortsatt gamle seter. Disse har også lav ytelse(?) eller noe i den duren...

SAS har også tre nye maskiner, SE-RJT, SE-RJX og SE-RJR på vei inn.

Mulig at disse skal erstatte?

-TUI er en av 700 maskinene med høyest MTOW. Til info er alle disse maskinene skrudd opp til 24 K ytelse. Dette er fordi SK trenger å bruke disse til destinasjoner som eks JTR med kort rullebane. Hadde selv -TUH tur/retur til JTR i sommer. Har også fått bekreftet fra flere piloter at disse er skrudd opp til 24 K. Endringen til 24 K gjelder også for de opprinnelige 700-maskinene fra SK, som
-RNN, -RPK, -RRN, -RRM, -RNO og -RPJ.

Blir ikke gjort noe med RRE, RRF, RRG før de skal inn til total renovering/ombygging av kabin/galley. Men etter hvert er planen om at nye seter skal inn i disse UX-maskinene også, siden alle -800 maskiner til SAS skal ha samme setekonfigurasjon, 181 seter.

Når kommer egentlig disse til å bli oppgradert da? Noen som vet?

Noen som har oversikt over status på nye seter i -700 maskinene?
Flyr ikke så mye med -700 lenger selv, men det er lenge siden jeg har fløyet maskiner med gamle gode seter. (både SK og ex BU)
En ting jeg har lagt merke til ombord i RNN og RRM (begge -783) er at rad 1 DEF bare har ett halvt vindu. Var det sånn med de gamle setene også? husker ikke helt?

Status på -600? der er det jo fortsatt en herlig miks

Back