Siden man går over til daglig fra ARN/OSL, så er vel dette nesten nok alene til å sysselsette A340'en som skal beholdes .....
SAS og de norske pilotene forlot hverandre i en god tone i morges. Men uten en ny avtale på plass kan nye langruter fra Oslo bli droppet.
Da legger SAS press på de norske pilotene og det var vel bare et spørsmål om tid før det dukket opp:
http://www.dn.no/nyheter/naringsliv/2015/05/21/1043/SAS/-dra-vr-str-pen
Er det den imaginære langdistansesatsingen fra Oslo de truer med å trekke tilbake? SAS er et useriøst selskap som lover i hytt og vær for å blidgjøre naive kunder i Norge. På tide å stå ved sine ord og levere varene og ikke skylde på pilotene.
Enig. Hvis de mener at det skal komme flere langruter fra Oslo, må de snart lansere noen destinasjoner..
Enig x 2. Nå har de holdt OSL med gode ord i snart et år. Opprinnelig ble vi lovt lansering av en IC-destinasjon i september i fjor. Latterlig og useriøst.
Nå trenger man jo fly for å lansere ny destinasjoner, og de nye flyene kommer nå... Er jo lov å realitetsorientere seg litt også.
Nå trenger man jo fly for å lansere ny destinasjoner, og de nye flyene kommer nå... Er jo lov å realitetsorientere seg litt også.
Ja, jeg "realitetsorienterer" meg ved å forholde meg til konkrete opplysninger fra SAS. Vi får vel anta at de selv best vet hvilke forhold som må være tilstede før de kan gå ut med informasjon.
Du.. SAS annonserte HKG lenge før de fikk flyet til å fly ruten som ikke er begynt enda...
Oslo er fylt opp med Sas-reklamer om "ville det ikke være bedre å sykle i Beijing"
Kan det være et signal? Synes ikke det var det mest logiske destinasjonen riktignok.
Oslo er fylt opp med Sas-reklamer om "ville det ikke være bedre å sykle i Beijing"
Kan det være et signal? Synes ikke det var det mest logiske destinasjonen riktignok.
Kinesiske myndigheter vil vel ikke tillate ett kinesisk selskap å starte opp noen rute til Norge ennå. Hva med overflygningstillatelser og landingsretigheter, er ikke de maximert til/fra Skandinavia, eller er det ledige tillatelser igjen? Men det skal vel også godkjennes av kinesiske myndigheter, og det spørs vel om går igjennom mølla.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.