Noen som vet om SAS har inngått interline avtaler i MIA? Forsøker å finne routing til USA eller Latin Amerika via MIA men finner ikke noe pr dags dato.
¨Interline er vel selskapsspesifikt og ikke per flyplass?
¨
Jeg vet ikke om det er opp til selskapene og hva slags kontrakter de velger å inngå, men det er det nok noen her inne som vet. Pr nå så ser det ut til at MIA er ment som en OD destinasjon for SAS.
Det har nok mere med at kombinasjonene ikke er lastet inn i CRS ennaa. Det er ikke rent lite som skal paa plass av priskonstruksjoner med nye tabeller etc. (men det vet jeg jo ikke noe om)
Betyr det at interlineavtaler kan skrives ut i fra bestemte destinasjoner? Dvs SAS kan eksempelvis velge å ha avtale med AA i MIA men ikke ORD?
"Florida became the first state to welcome more than 100 million out-of-state and international tourists".
I dag er det 1uke til ARN-LAX åpner. Er det noen som vet hvilke reg denne foreløpig står oppført med? er vel en a330 E. Pleier det å skje mye i gate område på en nyåping av en rute?
Regner vel med at LN-RKT som har operert CPH-IAD de siste ukene settes inn på ARN-LAX.
Også blir det vel en A340 frem til siste A330e (LN-RKU) leveres en eller annen gang i april.
Noen som husker når ruteendringen som gjør at SK903/904 passer bedre med ARN-LAX kommer? Da blir det frigjort en A330...
Sk903 bliver middagsafgang, sk909 formiddagsafgang.
De 4 gamle a330 vil flyve cph/osl-ewr, cph-iad samt cph-ord
Da er SK939 på vei over til LAX. Er LN-RKT som flyr første turen over.
SAS gjorde også Live-streaming på Facebook i forbindelse med avgang i dag:
https://www.facebook.com/SAS/videos/10156659595715788/
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.