SAS med ARN-LAX, OSL-MIA og CPH-MIA

Er dette vg forum ?. Produksjonskapasiteten kommer i 2016 og nå vet vi hvor den skal brukes .så enkelt,men allikevel et problem??

Kanskje vi endelig får en ruta over nordpolen til Hawaii ;) Er jo bare et tidsspørsmål før noen i Europa prøver seg på Hawaii og da er jo ikke OSL-HNL så galt med 10915 km (13 timer-ish).
Denne ville sikkert fått endel feed fra resten av Europa.
JA lad os da bare få en masse skandinaviske turister ud til Hawaii....De kan rigtigt ødelægge det, som de er godt i gang med andre steder ;);)
Nej seriøst..Der er allerede alt for mange turister på Hawaii.
Hawaii er et paradis, og det må gerne være besværligt at komme dertil....
så antallet af turister kan begrænses
Hilsen Ole

Vil tro MIA havner i samme pulje (eller en egen) som Chicago og Washington da det er en del lengre enn til EWR..

Må si det er meges skuffende pressedekning av rutenyhetene.
Flere av de største pappiravisene har ikke en gang omtalt ruten.
Samtidig var det meget labert oppmøte på pressekonferansen på OSL.
Med tanke på interessen og tålmodigheten fra pressen det siste året, så er dette ganske motstridende.

Må si det er meges skuffende pressedekning av rutenyhetene.

Mulig det er en indikasjon på hvor interessant pressen mener det er med en ny rute (til en destinasjon som allerede finnes. De ser kanskje Ft Lauderdale ≈ Miami, same same). Selv om jeg er fly- og reisefreak så syne jeg en del tidligere ruteråpninger har fått veldig mye presse i forhold til andre (viktigere) nyhetssaker. Andre folk jeg kjenner trekker bare på skuldrene av at det åpnes nye ruter.

I tillegg er det snakk om en rute (OSL-MIA) som først skal i produksjon om et år. Blir sikkert mer pressestunts når det nærmer seg faktisk oppstart. Er begrenset hvor spennende det er å lese om slikt så lang tid i forveien.

I tillegg er det snakk om en rute (OSL-MIA) som først skal i produksjon om et år. Blir sikkert mer pressestunts når det nærmer seg faktisk oppstart. Er begrenset hvor spennende det er å lese om slikt så lang tid i forveien.

Ja, hvorfor venter de egentlig så lenge med å åpne ruta?

Hvilke fly vil bli brukt til MIA? Forhåpentligvis noen med den nye kabinen ellers er det ikke veldig fristende selv med direkte rute....

Back