SAS med ARN-LAX, OSL-MIA og CPH-MIA

Ser på internsidene til Osl at SK940 er satt opp til OSL kl 09.00 ifra LAX imorgen. Kommer denne tom?

Står som innstilt nå. Og ser ut til å skulle gå til ARN som normalt.

[KVS Tool 8.2.3/Diamond - Operational Info: SK 940/02 Oct 2016]
Code:
                 Planned Flight Info
Segment          Departure  Arrival    Duration
-------          ---------  ---------  --------
LAX-ARN          14:15/Sun  10:00/Mon  10:45

Segment          Flight Note
-------          -------------------------------------------
LAX-ARN          DEPARTS TERMINAL B
LAX-ARN          ARRIVES TERMINAL 5
LAX-ARN          SECURED FLIGHT
LAX-ARN          ET/ ELECTRONIC TKT CANDIDATE
LAX-ARN          DOCS MANDATORY FOR PSGRS TRVL
LAX-ARN          TO FROM AND WITHIN USA
LAX-ARN          CO2/PAX* 434.67 KG ECO, 869.35 KG PRE
                 (*):SOURCE:ICAO CARBON EMISSIONS CALCULATOR
 
Info på flyet i går var at med tilstrekkelig medvind ville de gå direkte, ellers via Oslo.
(Grunnet crew?)
 
Når kan en forvente muligheten til å bestille USA-billetter med SAS for September 2017? Får bare opp tom. August nå. Planlegger tur til LAS, og tilbake fra MIA.
 
Skal ligge ute nå. Men ikke forvent å finne de beste prisene så tidlig. Vent heller til det kommer en kampanje.
 
Når kan en forvente muligheten til å bestille USA-billetter med SAS for September 2017? Får bare opp tom. August nå. Planlegger tur til LAS, og tilbake fra MIA.

Er det ikke bedre å bestille DY på en slik tur da? 2 Enveisbilletter med SAS blir vel fort dyrt.
 
Er det ikke bedre å bestille DY på en slik tur da? 2 Enveisbilletter med SAS blir vel fort dyrt.

Kan bestille "open-jaw" til fornuftig pris så lenge du flyr begge veier over dammen med SAS.

Skal ligge ute nå. Men ikke forvent å finne de beste prisene så tidlig. Vent heller til det kommer en kampanje.

United har vel ikke lagt ut mer enn en uke av september enda?
 
Takk for svar, spesielt angående venting til kampanje!

Har søkt litt i Mars på enkelte datoer bare for å se sånn cirka på pris og reiserute, og der har SAS komt mye bedre ut enn DY. Har klart å funnet open jaw TRD - LAS | MIA - TRD til rundt 4.000. Håper å finne tilsvarende for Sept/Okt neste år, med transfer til LAS i enten LAX eller SFO.
 
Er jo ikke mer enn 5-6 timer å kjøre LAX-LAS heller .. Du passerer rett forbi Victorville også - der kan det være interessante ting å se.
 
Ser også som interline videre med Avianca er på plass. Finner videreforbindelser en eller annen vei videre med dem til Bogota, Barranquilla, Medellin og Cartagena, som en rekke 2-stops videre fra BOG. Men ser kun ut til og gjelde Columbianske Avianca, og ikke søsterselskapene
 
Ser ut som både OSL-MIA og CPH-MIA er "nullet" ut fra 29 oktober (starten av vinterprogrammet), så kan det da tyde på at MIA ikke var noen suksess og forsvinner fra ruteprogrammet?
 
På Twitter skriver SAS at de starter ARN - MIA, også som et komplemet til OSL/CPH - MIA.

Ligger i systemet som SK957 og SK958
 
Last edited:
En ukentlig - tør man tippe at de overtar den syvende dagen som har rotert mellom OSL og CPH?
 
Back
Top