Du har gullkort? Isåfall så holder det at gjesten din har en gyldig billett med hvilket som helst Star Allliance selskap samme dagen...Noen som vet om jeg kan ta med en gjest som skal fly Lufthansa når jeg selv skal fly SAS?
Du har gullkort? Isåfall så holder det at gjesten din har en gyldig billett med hvilket som helst Star Allliance selskap samme dagen...
Hei!
har sas loungen (business) blitt pusset opp også ?
hvordan er det med maten der ? noe å skryte av ?
Du vet vel ikke tidspunkt når frokost er?Ingen ytterligere "pussing-opp" i 2014. Maten har vel aldri vært noe å skryte av ?
Same old sad story, btw... brukbar frokost....
Bon voyage.
Såvidt jeg har skjønt: nei. EBS kan ikke ta med gjest
'Som Sølvmedlem har du tilgang til Fast Track i Norge, Sverige, Danmark og Finland 1/7-31/8, samt 15/12-15/1, samme dag du reiser med SAS eller Widerøe. Gjester er ikke tillat.
Som Sølvmedlem har du tilgang til alle SAS-lounger (unntatt SAS Gull Lounge) 1/7-31/8, samt 15/12-15/1, samme dag du reiser med SAS eller Widerøe. Mulighet for å ta med en gjest eller nærmeste familien (ektefelle/samboer og egne barn, maks 4 familiemedlemmer) i Loungen.
Hei, har nettop blitt oppgradert til EB-Diamond og skal på ferie i sommer med 2 kompiser.. Lurer på hvor strenge de er med 1 gjest regelen? evt har dere prøvd å ta en gjest inn og så gå ut for å hente den andre?
Du kan jo gi vekk et gullkort til han du liker best av de to![]()
Hahah har planer om å gi gull til en annen men kan spør om de gir sølv til en av de jeg reiser med siden sølv får lounge i sommer.. men dere tror ikke det hadde virket å ta en inn om gangen da?![]()
Hahah har planer om å gi gull til en annen men kan spør om de gir sølv til en av de jeg reiser med siden sølv får lounge i sommer.. men dere tror ikke det hadde virket å ta en inn om gangen da?![]()
hvis ikke er det vel bare å betale for å få inn siste mann. Regner med dere skal ha dere et par pils før avreise så billigere å kjøpe inn siste mann enn 2 pils noen andre steder på Gardermoen.
ville jo inn pga gratis øl for å komme i feriemodus :drink hadde ikke tenkt på at man kan kjøpe seg inn og det virke jo 1000x enklere hahah takk for påminelse![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.