Det går neppe. SAS har ikke ankomstlounger.
Han vil vel ikke bli nektet adgang i innenlands-loungen hos SAS, som åpnes 2. juni, når han ankommer / mellomlander på OSL? Nå og da har jeg i alle fall benyttet meg av loungen på CPH ved ankomst - f.eks. til et raskt toalettbesøk og noen flytende varer om jeg er tørr i halsen.
Gull loungen i dag kl 8: Alt for mye folk - vanskelig å få sitteplass om man ikke vil sitte rett ved siden av noen på frokostbordet.
Ost og skinke og noe annet..
Bra utvalg av brød da.
Det er bare å "glede seg" til juli og august måned, når også EBS slipper til...
De kommer vel uansett ikke inn i gullstua?
Jeg er overbevist om at det blir roligere der om sommeren enn resten av året, selv med tilgang for EBS (men ikke øvrige *S).Det er bare å "glede seg" til juli og august måned, når også EBS slipper til...
Jeg er overbevist om at det blir roligere der om sommeren enn resten av året, selv med tilgang for EBS (men ikke øvrige *S).
Jeg har et spørsmål om adgangskontrollen og praksis:
Vi er fem i et reisefølge hvor vi har en EBG og en *A Gold. Dette skulle gi oss adgang for fire pers (en gjest hver). Er det noen som vet om de er SYKT pirkete på dette med èn gjest hver, eller kan de se gjennom fingrene noen ganger med å slippe inn en ekstra?
Vi flyr AirBaltic, men det er på SAS billettnummer, så adgangsbetingelsene er det samme som SK/*A flighter.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.