SAS Lounge OSL (utland)

Re: SAS Lounge OSL

Noen som vet om jeg kan ta med en gjest som skal fly Lufthansa når jeg selv skal fly SAS?

Noen som vet om jeg kan ta med en gjest som skal fly Lufthansa når jeg selv skal fly SAS?
Du har gullkort? Isåfall så holder det at gjesten din har en gyldig billett med hvilket som helst Star Allliance selskap samme dagen...

Du har gullkort? Isåfall så holder det at gjesten din har en gyldig billett med hvilket som helst Star Allliance selskap samme dagen...

Jada, jeg er EBG. Vi har avganger ganske nære hverandre. Takk for svar.

Hei!
har sas loungen (business) blitt pusset opp også ?
hvordan er det med maten der ? noe å skryte av ?

Hei!
har sas loungen (business) blitt pusset opp også ?
hvordan er det med maten der ? noe å skryte av ?

Ingen ytterligere "pussing-opp" i 2014. Maten har vel aldri vært noe å skryte av ?
Same old sad story, btw... brukbar frokost....

Bon voyage.

Som EBG kan man jo gi bort et sølvkort, noe som fører til at vedkommende blir EBS og kan bruke fasttrack og lounge innenfor et tidsintervall på sommeren og i julen.

Kan EBS i dette tidsrommet ta med seg en gjest i loungen på lik linje som EBG så lenge reisende har gyldig starbillett?

Fra SAS

Som Sølvmedlem har du tilgang til Fast Track i Norge, Sverige, Danmark og Finland 1/7-31/8, samt 15/12-15/1, samme dag du reiser med SAS eller Widerøe. Gjester er ikke tillat.
'
Som Sølvmedlem har du tilgang til alle SAS-lounger (unntatt SAS Gull Lounge) 1/7-31/8, samt 15/12-15/1, samme dag du reiser med SAS eller Widerøe. Mulighet for å ta med en gjest eller nærmeste familien (ektefelle/samboer og egne barn, maks 4 familiemedlemmer) i Loungen.

Må si at oppgraderingen både i København og Oslo var til det bedre - ikke akkurat noe særlig til oppussing da, men fine og mer freshe møbler som passer godt til de andre nye møblene som har kommet det siste året. Nå er det lenestoler og slikt som er byttet ut.

Hei, har nettop blitt oppgradert til EB-Diamond og skal på ferie i sommer med 2 kompiser.. Lurer på hvor strenge de er med 1 gjest regelen? evt har dere prøvd å ta en gjest inn og så gå ut for å hente den andre?

Hei, har nettop blitt oppgradert til EB-Diamond og skal på ferie i sommer med 2 kompiser.. Lurer på hvor strenge de er med 1 gjest regelen? evt har dere prøvd å ta en gjest inn og så gå ut for å hente den andre?

Du kan jo gi vekk et gullkort til han du liker best av de to ;)

Du kan jo gi vekk et gullkort til han du liker best av de to ;)

Hahah har planer om å gi gull til en annen men kan spør om de gir sølv til en av de jeg reiser med siden sølv får lounge i sommer.. men dere tror ikke det hadde virket å ta en inn om gangen da? :p

Hahah har planer om å gi gull til en annen men kan spør om de gir sølv til en av de jeg reiser med siden sølv får lounge i sommer.. men dere tror ikke det hadde virket å ta en inn om gangen da? :p

Hvor lenge før flight kommer du til OSL ?
Bedre å ta det "kul" hjemme før man tar "slaven" til OSL.
Jeg pleier å dra 45 min før flight hjemmenfra for domestic,
For int. dep. ca 1 time, har dog kun 15 min kjøring og reservert plass i P10.

Det greieste er vel bare å sette deg sammeln med kompisene dine der de fleste andre sitter og slappe av og kjøpe det dere har lyst på før reisen. Kan ikke se noen hensikt i å stresse med å prøve å tro at man skal kunne lure systemet. Har man klart å bli EDB finnes det vel nok av muligheter til å benytte loungene ved andre reiser i stedet for evt. å skulle sette seg selv og andre i en pinlig situasjon for en slik fillesak!

Dere kan jo se om dragen slipper inn alle sammen, hvis ikke er det vel bare å betale for å få inn siste mann. Regner med dere skal ha dere et par pils før avreise så billigere å kjøpe inn siste mann enn 2 pils noen andre steder på Gardermoen.

hvis ikke er det vel bare å betale for å få inn siste mann. Regner med dere skal ha dere et par pils før avreise så billigere å kjøpe inn siste mann enn 2 pils noen andre steder på Gardermoen.

ville jo inn pga gratis øl for å komme i feriemodus :drink hadde ikke tenkt på at man kan kjøpe seg inn og det virke jo 1000x enklere hahah takk for påminelse ;)

@VC-10

jo skjønner hva du mener, men tror vi betaler for en å komme inn, lønner seg etter kun et par pils slik @econ sa ;)

ville jo inn pga gratis øl for å komme i feriemodus :drink hadde ikke tenkt på at man kan kjøpe seg inn og det virke jo 1000x enklere hahah takk for påminelse ;)

Du kan jo til og med bruke 3000 poeng om du ikke vil bruke cash.

Back