Cockpitview
ScanFlyer Gold
Tar denMen jeg kan ihvertfall si såpass at en varmeslange ikke bør parre seg med en flymotor.
![]()
Hørtes dyrt ut

Tar denMen jeg kan ihvertfall si såpass at en varmeslange ikke bør parre seg med en flymotor.
![]()
![]()
![]()
Hvad koster en sådan motor?
Ifølge check-in er listeprisen på 35,5 mio USD. Er det virkelig sandt? Kunne tro, at 35,5 mio kroner var rigtigt, men USD??? WTF
Var det ikke litt voldsomt med en AN124 for å sende en A330 motor. Mulig dette var det billigste alternative totalt sett der og da, men flyr ikke Emirates 77F mellom CPH og ORD?
Tja Qantas har jo to ganger hatt noen relativt saftige reparasjoner deriblant A380 der ene Rolls Royce motoren eksploderte. En tidligere hendelse der en 747-400 gikk utfor enden av rullebanen er dokumentert i denne slideshowen og det er rimelig imponerende hvor mye arbeid som ble lagt ned for å få flyet tilbake i luften.
SAS med motorbytte, blir lite i forhold, når dette flyet sto 6 måneder i hangaren. http://www.slideshare.net/Art37/qantas-repair
Det var FR24 som sa Canceled.Ny tid 13:30 står det på sas.no
SAS har sendt OY-KBI fra EVE til ARN til å fly SK903.Forventet 19:30
Kjedelig for de som venter.
Lønner det seg virkelig med så omfattende reperasjon? må vell være med penger i å kjøpe nytt fly og selge restene som skrap/reservedeler?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.