Saken er splittet ut i egen tråd https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=121629Ser ut som det blir en lang tur til ingensteds for passasjerene ombord i SK957 ARN-MIA i kveld? Snudde et sted mellom Grønland og Newfoundland.
Saken er splittet ut i egen tråd https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=121629
Dette er pt "[SAS forsinkelser/kansellerte IC avganger (oversikt/status)" med foksu på oversiklt/status så tar vi større saker/lengre diskusjoner i egne tråder. Shorthaul har også sin egen tråd på linje med en del andre status-tråder så folk kan holde seg løpende orientert uten å måtte lete etter saker mellom en drøss avsporinger. Derfor splitt for den flighten.Bra valg, dette var vel opprinnelig ennå en "SAS vs DY" tråd som startet i 2013 og forlengst er gått ut på dato.
SK903 ARN-EWR snudde nesten ved Molde i dag, og diverter til CPH
Er ikke CPH teknisk base for SAS sine langrutemaskiner?
SK929 CPH - ATL er kansellert idag, er det teknisk ?
Forhånds kanselleringer er nok tatt av dispatcher ved SAS OCC i Stockholm og kalle dem kontordame/ menn tror jeg vil støte noen her inne.AF30, AF32 og KL621 hadde ingen problem på Atlanta igår, landet der uten forsinkelser, den ene AF maskinen forsinket, men det var pga forsinket avgang fra Paris.
Er det SAS kapteinen som avgjør om de skal foreta flyturen, eller er det en kontordame på Operations i København ?
AF30, AF32 og KL621 hadde ingen problem på Atlanta igår, landet der uten forsinkelser, den ene AF maskinen forsinket, men det var pga forsinket avgang fra Paris.
Er det SAS kapteinen som avgjør om de skal foreta flyturen, eller er det en kontordame på Operations i København ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.