SAS forsinkelser/kansellerte IC avganger (oversikt/status)

Re: SAS kansellerer IC avganger

CPH-IAD-CPH er kansellert søndag. WF sier feilkode tech.

CS-TQZ skal vel tilbake til HiFly nå eller fortsetter wetleasen hos SK enda lengre? Noen som vet?

Jo, den er kansellert, men har vært det i noen dager ... Ser ut som at en 340 er 'nede' - 925 er kansellert i morgen og 935 på søndag.

Jo, den er kansellert, men har vært det i noen dager ... Ser ut som at en 340 er 'nede' - 925 er kansellert i morgen og 935 på søndag.

Detta är väl plannerade trafikändringar sedan länge? Ser i alla fall ut så i min värld.

Ja, jeg kan ikke se annet enn at det står 'flight cancelled' når jeg sjekker load. Men det kan, som du sier, godt ha vært gjort for lang tid tilbake ...

Ja, jeg kan ikke se annet enn at det står 'flight cancelled' når jeg sjekker load. Men det kan, som du sier, godt ha vært gjort for lang tid tilbake ...

Det ble publisert den 19NOV13 på SAS sales at de avgangene nevnt over skulle kanselleres.

Og passasjerene ombooket for lenge siden.

SK996/06FEB14 PEK-CPH is cancelled due technical reasons.
As a consequence, SK995/06FEB14 CPH-PEK is cancelled.

SK943 ble også kansellert på fredag. Min kollega ble sendt på en saling rundreise på begge sidene av Atlanteren før hun havnet på ORD.

SK996/06FEB14 PEK-CPH is cancelled due technical reasons.
As a consequence, SK995/06FEB14 CPH-PEK is cancelled.
Bleve aflyst fordi flyet blev påkørt i PEK
Hilsen Ole

SK909/SK910 15FEB14 CPH-EWR-CPH cancelled due technical reasons.
All passengers will be rebooked by SAS.

Re: SAS forsinkelser/kansellerte IC avganger

SK945/SK946 ARN-ORD-ARN 28MAY14 cancelled due technical reasons.

Og SK907 gikk fra Oslo 8 timer forsinket. Problem med hydraulikkpumpa i følge en kollega som var ombord.

Og SK907 gikk fra Oslo 8 timer forsinket. Problem med hydraulikkpumpa i følge en kollega som var ombord.

Den måtte visstnok sendes fra CPH/ARN slik jeg forstod det av en ombord

Back