Ser ut som OSL-EWR opereres av A340 og hangardronninga LN-RKP. Så ikke veldig overraskende med en 1:40 forsinkelse
Det var nok ikke RKP's feil, da den ble ekspressferget opp fra CPH for å berge dagen ...
Ser ut som OSL-EWR opereres av A340 og hangardronninga LN-RKP. Så ikke veldig overraskende med en 1:40 forsinkelse
SK908 inatt idag skulle vel gått med LN-RKM (A330), men ble kansellert. Problemer i EWR?
Sk963 er sat op med Ln-rkr og er ikke aflyst. Sk935 er derimod forsinket til 17 i dag
Tviler på at Sas sender meg med Lufthansa for morro skyld, sjekk kildene dine bedre.
Edit: I følge ze dragån på OSL er det en non-scheduled technical som de angivelig vet tiden på...føler meg ikke helt overbevist, og siden jeg må sitte og blomstre rundtom på lounger i dag pga sommer schedule prøver jeg å være litt i forkant iht ev ombooking
Slippes alle ut spres de i alle retninger og flyet blir ytterligere forsinket.
Nå kjenner ikkje jeg saken din i detaljer, men om det dreier seg om et teknsik problem er det ofte svært vanskelig å sette ny tid. Og da må en ofte sette korte intervaller med jevne mellomrom. At dere ikke slipper ut fra gatepmrådet kan nok ha med at de håper og snart løse problemet og da vil de ha alle pax klar. Slippes alle ut spres de i alle retninger og flyet blir ytterligere forsinket.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.