Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
HiFly (Arik Air) A340 CS-TFX landar nu på CPH
Ser ut som RKH er i form igjen nå, nettopp tatt av fra ARN på vei til EWR.RKH står med motortrøbbel og KBI står med problemer med flaps. HiFly tar seg av 909 og 910 imorgen.
RKH står med motortrøbbel og KBI står med problemer med flaps. HiFly tar seg av 909 og 910 imorgen.
Alle disse forsinkelsene/kanselleringene og ikke ett ord i Media.....! ;-)
Alle disse forsinkelsene/kanselleringene og ikke ett ord i Media.....! ;-)
Overraskende at det tok en uke å bytte motor.. Pleier vel å gå noe raskere, men kan være noe logistikk utfordringer kanskje?!
RKH er jo en A330 med Rolls Royce Motorer, dvs. at Motorene er leaset og ikke eid, saa har vaert endel tilfeller hvor RR tar seg god tid paa aa finne ut Motoren skal byttes.
Har ikke SAS problemer hver sommer med IC? Det var vel også en del problemer i fjor sommer om jeg husker riktig.
Så begynder vi igen. Dagens SK909 til EWR er aflyst igen igen. Ved ikke om det er mig, men det er som om, at A330'erne har meget store tekniske udfordringer for tiden imodsætning til a340? Er det den nye kabine indretninger, der giver problemerne?
Beklager, men dagens SK909 er IKKE aflyst.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.