SAS forsinkelser/kansellerte IC avganger (oversikt/status)

er kun UK som setter begrensninger for om flybesetninger er ved sine fulle fem når de går på jobb eller ikke, dvs ha passasjerer i cockpit eller at de får lov til å ha med seg deodoranten sin ombord. Om de måtte velge å tanke opp flyet med "foill tank, ja" og dundre det inn i terminalen sier reglementet i UK ikke så mye om.
 
SK903 innstilt idag, og LN-RKH virker å ha store problemer og har stått siden forrige tirsdag
 
RKH står med motortrøbbel og KBI står med problemer med flaps. HiFly tar seg av 909 og 910 imorgen.
 
Last edited:
RKH står med motortrøbbel og KBI står med problemer med flaps. HiFly tar seg av 909 og 910 imorgen.

Overraskende at det tok en uke å bytte motor.. Pleier vel å gå noe raskere, men kan være noe logistikk utfordringer kanskje?!
 
Overraskende at det tok en uke å bytte motor.. Pleier vel å gå noe raskere, men kan være noe logistikk utfordringer kanskje?!

RKH er jo en A330 med Rolls Royce Motorer, dvs. at Motorene er leaset og ikke eid, saa har vaert endel tilfeller hvor RR tar seg god tid paa aa finne ut Motoren skal byttes.
 
RKH er jo en A330 med Rolls Royce Motorer, dvs. at Motorene er leaset og ikke eid, saa har vaert endel tilfeller hvor RR tar seg god tid paa aa finne ut Motoren skal byttes.

Akkurat, takk for svaret. Utrolig hvor mye kunnskap og svar man finner på dette forumet! 😊
 
Så begynder vi igen. Dagens SK909 til EWR er aflyst igen igen. Ved ikke om det er mig, men det er som om, at A330'erne har meget store tekniske udfordringer for tiden imodsætning til a340? Er det den nye kabine indretninger, der giver problemerne?
 
Har ikke SAS problemer hver sommer med IC? Det var vel også en del problemer i fjor sommer om jeg husker riktig.
 
Så begynder vi igen. Dagens SK909 til EWR er aflyst igen igen. Ved ikke om det er mig, men det er som om, at A330'erne har meget store tekniske udfordringer for tiden imodsætning til a340? Er det den nye kabine indretninger, der giver problemerne?

Beklager, men dagens SK909 er IKKE aflyst.
 
Back
Top