SAS forsinkelser/kansellerte IC avganger (oversikt/status)

Synes det har vært en del forsinkelser på sas sin Cph-sfo rute. Slik som i dag er den 4 timer forsinket. Er det noen grunn til at det er en del forsinkelser her?

Huff da!
LN-RKS er jo SAS sin nyeste maskin, det er den andre A330 Enhanced maskinen som ble levert for under en måned siden...

Kan ikke se at flyet har forlatt SFJ med kurs mot ORD enda. Flaks for SAS at ARN-HKG ikke går på tirsdager og onsdager, da hadde følgene blitt større. Dog kunne de sikkert satt inn LN-RKP.

Det blir RKR som oprerer sk945 i dag ja.

SK945/12oct(RKS)fått nytt "navn" SK9601 SFJORD kl 1130 LT DVs at den bør være i lufta i disse tider

Ser de står inne med 45 mim delay pga FS (fliight deck shortage !! ?)

Last edited:
Ikke bedre, men mer forståelig.

øh....det forstår jeg faktisk ikke at du kan mene......

f.ex da jeg fik min sprit nye Volvo strejkede den næste dag, men min 12 år gamle Ford startede uden problemer....
Så at sige, at hvis det var en ældre A330, var det det bedre end en af de nye..
ja undskyld, men jeg forstår det stadig ikke

Hilsen Ole

LN-RKS bliver ferried til CPH fra ARN. Den skal flyve SK925 til IAD senere i dag. Er sat til kl 17.10

Attachments

• Screen Shot 2015-10-20 at 15.46.29.jpg
    Screen Shot 2015-10-20 at 15.46.29.jpg
    73.3 KB · Views: 971
Last edited:
Ang. SK935: Det ser ut til at OY-KBD kom sent ut fra vedlikehold. Mulig noe som tok litt lengere tid enn planlagt.

Med i dag. Ute i SFO nå. LANDET 18:40 lokal. Vedlikehold tok lenger tid enn beregnet pluss ekstra feil etter boarding på teknisk. Feil i datamaskin som styrer brannvarsling ombord. Crew var 15 min fra å gå ut på tid.

Det var faktisk sånn at dersom styringsenheten for brannvarsling ikke hadde fungert etter feilretting hadde flighten blitt kansellert. Kilde på alt her er crew.

Ellers en fin flight i C med up på OT. C overbooket med 1 pax. Desverre gammel innredning etter å ha vært satt opp med ny til for 14 dager siden. Ny cabin fra 14. nov sagt i annen tråd.

Nydelig høstkveld i SFO.

Last edited:
Back