SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Re: SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Nye tilbudet er kommet:

http://www.sas.no/EuroBonus/Tilbud-og-nyheter/Poengrabatt/

I all hovedsak er det til Amsterdam og Brussel som nå er på tilbud fra Norge, i tillegg til noen fra Sverige og Danmark. Brussel er på 50% rabatt. Bestill 1-15mars, reis 15.april til 15.mai.

Er det bare mig - eller er den stort opblæste 20 års-kampagne ikke endt med at være noget af en fuser.

Jeg synes da absolut ikke disse tilbud er noget som helst særligt ift. de månedstilbud der altid har været. Eneste reelle tilbud har været det kaotiske og pinligt afviklede Shanghai-tilbud - og så ORD og IAD med 50% rabat. De nye tilbud her er der ihvertfald ikke noget specielt jubilæums-tilbud over :angry:

Er det bare mig - eller er den stort opblæste 20 års-kampagne ikke endt med at være noget af en fuser.

Jeg synes da absolut ikke disse tilbud er noget som helst særligt ift. de månedstilbud der altid har været. Eneste reelle tilbud har været det kaotiske og pinligt afviklede Shanghai-tilbud - og så ORD og IAD med 50% rabat. De nye tilbud her er der ihvertfald ikke noget specielt jubilæums-tilbud over :angry:

Jeg holder med! Dette er i beste fall tilbud på linje med en vanlige månedstilbud. De förste LongHaul-tilbudene var bra men kaotiske, disse er mest pinlige. Amsterdam fra 30.000 til 22.500 er litt av et 20års-tilbud....

Dem hadde jo til Amsterdam for 15k forrige uke jo.

Last edited:

Er vel rundt den 20. i måneden det er sagt å være "kjempe" tilbud så håp om at det kommer noe morro etter den 15/3

Vi får satse på at det ikke blir noen "non-recuring elements" (en SAS spesialitet) som stopper denne velsmurte feiringen den 20-ende Mars også.

Oslo - Dubrovnik, Las Palmas, Venice, Manchester, Munich, Paris, Bodø, Tromsø for halv poengpris

Bestilling: 16. mars for EBG, 17.-20. for andre.
Reiseperiode: Juni - September

Hvis jeg husker rett så har SAS de siste to åra kjört 50% EB-uttak på intraskandinavisk, altså 6000 i stedet for 12000.

Noen som husker når i tid disse tilbuda har kommet tidligere år?

Hvis jeg husker rett så har SAS de siste to åra kjört 50% EB-uttak på intraskandinavisk, altså 6000 i stedet for 12000.

I 2011 kom dette på våren og man måtte bestille før sommeren (ca. 15. juni). I 2010 var det åpent for bestilling gjennom hele sommeren.

Det har vel ofte vært på forsommeren. Type Mai/Juni med reise i Juli.

Men man skal ikke ta noen ting for gitt med SAS. Så sent som i Januar lovet de gode 20-års tilbud den 20ende hver mnd. Nå har de hatt gode tilbud men aldri den 20ende. Inkl nå, tipper jeg, da de slapp dem den 16-ende.

Så dette kan gå alle veier.

26. april 2011 kom det tilbud om 50% poengrabatt i skandianvia for perioden 15. juni-14. august

Takk for svar.

Synes for övrig at dagens EB-tilbud er en god del bedre enn hva som ble presentert i februar.

Tilbudet er vel og bra, men;
Prøver å bestille bonusreise med Sas sitt direktefly bgo-pmi 06.07.
Får opp at det ikke er ledige seter. Dersom jeg endrer utreise til Oslo, får jeg opp ledige seter via Bergen.
Kan noen forklare den?

Her er forøvrig linken til poengrabattene. Synes dem burde ha med SVG :/

Så da kan man fly OSL-CPH-MUC for 10k poeng om tilslutningsfly er inkludert? Hvorfor skal man da bestille OSL-MUC for 15k poeng?

Virker sånn da ja.

* NB! Kun tilgjengelig for Gull-medlemmer den 16. mars. Sølv- og Basic fra 17. mars.
Tilslutningsfly i Skandinavia med SAS og utvalgte ruter som flyes av Widerøe er inkludert i prisen.

15k til MUC er business, 10k er for economy.

Får man lagt inn tilslutningsflyet i samme bestilling?

15k til Paris med business er ikke en dum deal :) Tror gjerne jeg slenger inn en slutten av september.

Last edited:

Virker sånn da ja.

* NB! Kun tilgjengelig for Gull-medlemmer den 16. mars. Sølv- og Basic fra 17. mars.
Tilslutningsfly i Skandinavia med SAS og utvalgte ruter som flyes av Widerøe er inkludert i prisen.

15k til MUC er business, 10k er for economy.
OSL-MUC er 15k for eco :)

Jeg må vente til i morgen med å bestille. Har ikke fått EBG enda. Satser på at "prisene" er de samme i morgen-.

Bestill EuroBonus-reiser
Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase.

:)

Prøver å overføre litt fra Trumf:
Klarte ikke å koble til verifiseringstjenesten for kortnummer. Vennligst prøv igjen senere.
Feil på feil på feil :)

Edit 1.

Poengprisene er forøvrig de samme i morgen for Basic og Silver. Det er kun et forsprang for Gullmedlemer.

Dersom du skal ha tilslutningsfly er det bare å legge inn hvor du reiser fra. F.eks SVG dersom du vil benytte deg av tilbudet CPH - CDG.

Edit 2.

Har ringt til Triumf kundeservice, dem kunne ikke hjelpe meg og bad meg kontakte SAS. Kontaktet SAS og dem kunne ikke hjelpe meg, og bad meg kontakte Trumf.

Last edited:
Back