SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Re: SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Heisann!

Jeg fikk bestilt Juleshopping for familien allerede kl 02.06. Fikk sekunder senere utstedt billetter for alle og var inne og valgte seter umiddelbart! :) Ble totalt kr 1200 i avgifter for 3 pers til Shanghai, ikke verst det gitt...

Så om noen av dere er ombord på avgangen 6 Nov får dere bare hyle ut, så kan vi ta en prat!

Ser at det fortsatt står på nettsiden at kampanjeprisen ikke er oppdatert, men med "Refresh" noen ganger kommer prisen plutselig opp på den dagen dere vil ha. Bare et lite tips..

Da var helgetur i august til PVG i boks. Tre år siden jeg sist var i Shanghai, blir spennende å se hvor mye byen har utviklet seg. Regner med jeg kommer til å bo på Grand Hyatt som sist gang. Fantastisk utsikt, særlig om man ser mot the Bund. Baren på toppen er ett must.

De som har problemer med websiden bør slette cache. Peisen står oppgitt til 40.000 pr vei i søkeresultatene, men blir endret til 20.000 totalt i oppsummeringsvinduey på høyre side.

Ikke på langdistanse
Hvordan skal man da velge seter? Jeg så ikke noe under bestillingen, "Sjekk inn og velg sete" virker ikke før 22 timer før avgang og "Se / Endre bestilling" lar en kun endre dato/avgang. Får man andre menyvalg med gullkort?

Håper det kommer noe tilbud i biz også etterhvert...gidder ikke å kaste bort hardt opptjente poeng i reidar klasse. Bena mine er rett og slett for lange :)

SAS sa tidligere i dag at tilbudet ville bli forlenget - men nå er plutselig alle bonusbilletter utsolgt, ifølge meldingen på sas.no og Facebook. Tipper at SAS rett og slett ikke klarer å fikse problemet og heller avblåser hele kampanjen.

SAS sa tidligere i dag at tilbudet ville bli forlenget - men nå er plutselig alle bonusbilletter utsolgt, ifølge meldingen på sas.no og Facebook. Tipper at SAS rett og slett ikke klarer å fikse problemet og heller avblåser hele kampanjen.

Hm, vel om tilbudet blir forlenget vet jeg ikke, men det er bonusbilletter fortsatt, og kampanjen eksisterer. Fant ledig plasser fortsatt.

Skjermbilde%202012-01-20%20kl.%2020.16.38.png

Last edited:

SVÄRT bra tilbud.

Synd for oss Stockholmere at USA-tilbudet kun gjelder fra CPH. Det bör vel bety at Chicago-ruta går bedre fra Stockholm...?

Såvidt jeg tolker tilbudet gjelder det ikke direkteavgangene fra ARN, men ettersom det står at flybilletter fra resten av Skandinavia er inkludert i tilbudet kan du sikkert fly via CPH som alle oss andre.

Så har SAS så langt om længe sendt en mail til de kunder, der blev holdt for nar en hel nat og efterfølgende dag.

Jeg tror nu nok de fleste havde en forestilling om at SAS havde tænkt sig at komme med en plaster på såret for al det besvær de har givet kunderne, men sådan skulle det desværre ikke være. Intet - udover lovning om nye tilbud i fremtiden, så man bare igen kan sidde til grin foran deres hjemmeside, som endnu engang ikke virker. Der kommer bl.a. et PEK-tilbud til 20.000, men med så begrænset rejseperiode, at det ikke er noget alternativ :(

Hele 6 dage brugte SAS altså på bare at sende en email, hvor man igen som et standard-svar blot beklager og endnu engang putter salt i såret hos de mange kunder, der har brugt tid på dette, ved at fortælle at mange andre har booket tilbuddet :-(

Beklager, men det er simpelthen ikke godt nok i mine øjne og virker faktisk stik modsat. At man skal tage så lang tid om bare at sende en mail, hvor man udpensler, at pga. deres systemer blev jeg snydt (som har siddet klar siden 00:01 og brugt den halve nat efter efterfølgende dag på at prøve at booke), men at andre har være heldige at booke langt senere på dagen - det virker på mig faktisk mere som at blive pisset i hovedet end at modtage en undskyldning.

Jeg giver op - folkene i SAS-pyramiden fatter ganske enkelt ikke kundeservice og har hævet sig selv alt for langt over kunderne. Synd for de mange ansatte, der arbejder på linierne, ved check-in, handling osv osv, som rent faktisk godt forstår det :headbang

Nå er plaster-på-såret tilbudet til PEK for 20.000 poeng ute med reiseperiode 14.02-23.03. Perioden er begrenset men god plass i alle fall.

Nå er plaster-på-såret tilbudet til PEK for 20.000 poeng ute med reiseperiode 14.02-23.03. Perioden er begrenset men god plass i alle fall.
Det er for tidlig for å reise til beijing fortsatt for kaldt. Og jeg kan ikke se at det ligger info om dette på noen sider.

Edit: ser det ligger ute info om tilbudet nå. Sjekket sist tidligere idag før de la ut dette. Dette vat gjort på veldig kort frist.

Last edited:

20.000 poeng til Beijing er jo et bra tilbud, men med tanke på at reiseperioden bare er en drøy måned fra 14. februar til 23. mars (og altså nært forestående) kan selvsagt ikke tilbudet måle seg med Shanghai-tilbudet. Nå har omtrent alle interkontinentale ruter vært på salg allerede, så jeg regner med at flere av dem dukker opp igjen i løpet av året.

http://www.flysas.com/en/uk/EuroBonus/offers-news/Point-bargains/
NB! Billettene kan bare bestilles i dag.

Enig - det er ikke et plaster på såret. Alle de tre rejseperioder, som vi havde fundet plads var i sept/okt.

Nu er vores ferieperiode låst og ikke længere fleksibel, så muligheden for at udnytte evt kommen tilbud er nok ganske begrænset.

Det havde klædt SAS at rydde op efter deres fejl og lavet sæder tilgængelige for de folk som rent faktisk har været logget ind kl. 00:01. Det må de kunne se i deres log.

På min profil på Eurobonus står det medlem siden: june 92. Noen bedre??? Det er vel for mye å forvente fra SAS at deres egne 20 års jubilanter får litt oppmerksomhet??? :) :)

Det er vel for mye å forvente fra SAS at deres egne 20 års jubilanter får litt oppmerksomhet??? :) :)
Det er trolig helt korrekt. SAS IT vil aldri klare å lage en målrettet kampanje til kun "92-kullet". ALDRI! E-poster ville flydd rundt til medlemmer født i 92, som var 92 år, som hadde vært medlemmer i 92 døgn, måneder og timer, ja, rett og slett alle som hadde en tilknytning til tallet 92 ville fått et slikt tilbud. Selvsagt tilsendt i en e-post med en link som fører til feilmelding :lol:

Litt mer seriøst: Når EuroBonus feirer 20 år og ikke en gang tar seg bryet med å invitere samtlige medlemmer til å ta del i Pointsbooster-kampanjen, forteller det i grunnen mye om hvor ambisjonsnivået for dette "jubileet" ligger :rolleyes:

Litt mer seriøst: Når EuroBonus feirer 20 år og ikke en gang tar seg bryet med å invitere samtlige medlemmer til å ta del i Pointsbooster-kampanjen, forteller det i grunnen mye om hvor ambisjonsnivået for dette "jubileet" ligger :rolleyes:

Men altså... Hva er det vi forventer egentlig? For å ta på meg den kyniske hatten her:

SAS gir da en flat flue i 20-års jubileet som sådan. De som har jobbet med det siden starten er sikkert glade og sånn altså. Det er ikke det.

Men SAS som bolag har bare en misjon og det er å selge fleste mulig billetter for flest mulig penger. For dem er 20-års jubileet en glimrende anledning til å klistre en lapp på markedsføringen sin. 20-års tilbudene er der for å engasjere medlemsmassen til å bli mer lojale. Ingenting annet.

Jeg har forstått at det ikke er helt sort/hvitt poster i tråden her, men noen ganger får jeg følelsen av at vi tror SAS er på lag med oss og vil gjøre oss glade. Men selskaper er altså ikke snille. Og skulle de mot formodning være snille så er det for å fremstå som snille og dermed selge flere billetter.

Mange tilbud ute fra 14.februar, men kun for EGB (as a starter):
Med SAS: Chicago (kun SK943/SK944), Amsterdam, Berlin, Dublin, Dusseldorf, Frankfurt, Gdansk, London, Saint Petersburg, Barcelona, Milan, Rome, Aalborg, Alesund, Gothenburg, Luleå, Trondheim og Umeå (de fem siste destinasjonene gjaldt ikke fra Sverige)
Med Blue1: Turku og Helsinki til/fra hele Skandinavia

Tilslutningsbilletter inkludert. 50% avslag på alt, med unntak av intra-Skandinavisk og ORD - der gjelder tilbudet kun på eco.

Back