Re: SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer
Så har SAS så langt om længe sendt en mail til de kunder, der blev holdt for nar en hel nat og efterfølgende dag.
Jeg tror nu nok de fleste havde en forestilling om at SAS havde tænkt sig at komme med en plaster på såret for al det besvær de har givet kunderne, men sådan skulle det desværre ikke være. Intet - udover lovning om nye tilbud i fremtiden, så man bare igen kan sidde til grin foran deres hjemmeside, som endnu engang ikke virker. Der kommer bl.a. et PEK-tilbud til 20.000, men med så begrænset rejseperiode, at det ikke er noget alternativ
Hele
6 dage brugte SAS altså på bare at sende en email, hvor man igen som et standard-svar blot beklager og endnu engang putter salt i såret hos de mange kunder, der har brugt tid på dette, ved at fortælle at mange andre har booket tilbuddet :-(
Beklager, men det er simpelthen ikke godt nok i mine øjne og virker faktisk stik modsat. At man skal tage så lang tid om bare at sende en mail, hvor man udpensler, at pga. deres systemer blev jeg snydt (som har siddet klar siden 00:01 og brugt den halve nat efter efterfølgende dag på at prøve at booke), men at andre har være heldige at booke langt senere på dagen - det virker på mig faktisk mere som at blive pisset i hovedet end at modtage en undskyldning.
Jeg giver op - folkene i SAS-pyramiden fatter ganske enkelt ikke kundeservice og har hævet sig selv alt for langt over kunderne. Synd for de mange ansatte, der arbejder på linierne, ved check-in, handling osv osv, som rent faktisk godt forstår det :headbang