SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Re: SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Forsøkte å booke en bonusbillett rett over midnatt 14. februar. Funket ikke, og fikk svar fra SAS at datoen skifter over på "UK time" dvs. først kl 01.00. Veldig logisk...

Men fikk hvertfall booket en pinsetur til Roma for madamen og meg til halv pris på business:)

Jeg har forsökt å få tak i Economy mange ulike dager og ulike destinasjoner nå, men får ikke opp tilbudet på en eneste dag...

Economy skulle vel väre åpent nå eller hva?

Booket tur/retur Barcelona i Business for "hele slekten". Alle tilbudene er åpne for booking nå, ja. Kjekt med et EBG-targeted tilbud for en gang skyld.

Fikk mail i dag fra SAS hvor det står at en mengde destinasjoner kommer på 50% rabatt og kan bestilles fra og med 15.feb. Kan mao tyde på at vi som ikke har EBG kan booke det dere med EBG nå kan booke fra og med i morgen av.

Burde de ikke først ha latt de med sølvkort slippe til? :p

Booket tur/retur Barcelona i Business for "hele slekten". Alle tilbudene er åpne for booking nå, ja. Kjekt med et EBG-targeted tilbud for en gang skyld.

Og en kjekk måte å unngå at for mange prøver å booke samtidig og med det avlaste EuroBonus-systemet ;)

Og en kjekk måte å unngå at for mange prøver å booke samtidig og med det avlaste EuroBonus-systemet ;)

Hvilket så alligevel ikke lykkedes, da SAS (som vanligt) havde tekniske problemer idag ;)

Men hvis de starter med at sende mail ud til 10 kunder om dagen, så kan det være IT-systemerne, CR og EB kan klare presset ;)

Eurobonus ville selvfølgelig fylde 100 år før alle har fået booket, men spørgsmålet er om det ikke er bedre end at holde kunderne for nar, som man gjorde med Shanghai-kampagnen...

20 i morgen - noen formeninger om hva som kommer? Om det kommer noe da, sett i lys av siste måneds problemer.......

20 i morgen - noen formeninger om hva som kommer? Om det kommer noe da, sett i lys av siste måneds problemer.......
En ikke fungerende website har da aldri stoppet kampanjene fra SAS.

Sitter her med en bunke poeng og mange lediger datoer. Håper bare de kommer med tilbud litt utover året da jeg er helt fullboket frem til sommeren.. Er spent som en unge før julekvelden. :cool:

Last edited:

Kona fikk tilbud om 20% ekstra poeng om hunbestilte amex premium i går i anledning 20-årsjubileum.

Et spørsmål litt på siden...kan man skifte navn på en bonus billett? I så fall, er det gebyr? Eller må den bookes om igjen? Sitter klar til å bestille hvis det er noen bra tilbud, men jeg er ikke sikker på hvem jeg tilslutt ender opp med som reisefølge... :)

Ser at en får til amsterdam til 15k tur/retur i mars. Det frister litt :)

SVG-AMS fre-søn

Nye tilbud i kveld går jeg utifra? Bruke poengene på dette tilbudet, eller kommer det noe mer interessant? :)

Nye tilbud i kveld går jeg utifra? Bruke poengene på dette tilbudet, eller kommer det noe mer interessant? :)

Nope, men på face så sa SAS at det kan komme noe drypp via twitter feeden ang nye tilbud.

Det er litt stusselig å gå ut høyt og fortelle om at det kommer nye tilbud den 20'ende hvermnd. og så klarer man ikke første oppfølging engang. Det vitner om mer vilje enn evne.

Men det skal også sies at de tilbudene som har vært er fantastiske selv om komunikasjonen har stinket

Enig, men de innrømmte på face etter flere spørsmål i går at det var pga det super flotte IT systemet de har....hehe

Det gis doble EuroBonus-poeng på Rica-hoteller i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø i perioden 20. februar til 20. mars. Dermed vil man tjene inntil 1000 poeng per natt.

Må si jeg er rimelig skuffet over SAS sitt opplegg rundt jubileet.
Ikke overraskene, men hadde håpet de faktisk kunne følge opp lovnadene om gode tilbud en gang i mnd...

Back