Tilbudet er vel og bra, men;
Prøver å bestille bonusreise med Sas sitt direktefly bgo-pmi 06.07.
Får opp at det ikke er ledige seter. Dersom jeg endrer utreise til Oslo, får jeg opp ledige seter via Bergen.
Kan noen forklare den?
Vær klar over at det er ganske mye styr med visum dit så dere ikke får dere en overraskelse der. Det er ikke å anbefale å kjøpe flybillett separat da er mye enkelere å kjøpe hele turen som en pakke hvor man har et selskap med russisk partner som tar seg av visumstyret.TRD - St. Petersburg t/r for 2 personer i eco extra for 40 000 poeng i slutten av september er ikke dårlig, til og med med Estonian den ene veien!!
Vær klar over at det er ganske mye styr med visum dit så dere ikke får dere en overraskelse der. Det er ikke å anbefale å kjøpe flybillett separat da er mye enkelere å kjøpe hele turen som en pakke hvor man har et selskap med russisk partner som tar seg av visumstyret.
Jeg kjøpte engang en billig flybillett til Moskva og gikk i den fella selv.ld
Mener de har hatt 3 innskjerpinger av visumreglene siden begynnelsen av 2010, men det er jo fortsatt mulig å komme gjennom det som du sier. Ville bare varsle om at folk bør være forberedt på det når de ordner seg separat flybillett dit og setter sammen reisen selv, det er en prosess man må gjennom.
Dette er pølsevev og grovt overdrevet.
Bestilte selv løst for meg og opphavet til St.Petersburg nå. Først flybill på SAS. Deretter hotell.
1. Etter hotellbooking sendte jeg en mail om å få invitasjoner. Fikk raskt svar og fyllte ut et skjema med navn og passdetaljer etc.
2. Fikk ny mail fra hotellet etter 2 dgr med invitasjoner til Russland.
3. Printet ut visumsøknaden til Russland, som er veldig liten og enkel i fht f.eks Kina.
4. Tok med meg invitasjoner, visumsøknad, pass og bilde til ambassaden og vips.
Dette er null problem og du kan velge hoteller og reise på en helt annen måte enn et reiseselskap. No stress. Det eneste som kan være kjipt er køen på visumkontoret.
Det er nok mulig at alt er mye enklere dersom en bor i Oslo og selv kan møte på ambasaden.
En kjenning av meg var nettopp i Moskva og fulgte denne oppskriften, men brukte et firma i Oslo til å ta seg av det praktiske med ambassaden - og alt gikk greit, så satser på dette også selv!Dette er pølsevev og grovt overdrevet.
Bestilte selv løst for meg og opphavet til St.Petersburg nå. Først flybill på SAS. Deretter hotell.
1. Etter hotellbooking sendte jeg en mail om å få invitasjoner. Fikk raskt svar og fyllte ut et skjema med navn og passdetaljer etc.
2. Fikk ny mail fra hotellet etter 2 dgr med invitasjoner til Russland.
3. Printet ut visumsøknaden til Russland, som er veldig liten og enkel i fht f.eks Kina.
4. Tok med meg invitasjoner, visumsøknad, pass og bilde til ambassaden og vips.
Dette er null problem og du kan velge hoteller og reise på en helt annen måte enn et reiseselskap. No stress. Det eneste som kan være kjipt er køen på visumkontoret.
Sommerbonustilbudene bruker gjelde for flighter for perioden fra 15. juni. Tilbudet med halv poengpris til Trømsø som lå ute nå nettopp var for perioden fra 1. juni.Hva tror folket her inne om muligheten for Skandinavia til 6000 EB-poeng også i sommer? De to foregående årene har dette blitt sluppet ca. midten av april.
Er det noen som husker reiseperioden for de foregående halv pris-kampanjene? Planlegger å bruke noen poeng som snart utløper på en Tromsø-tur mot slutten av mai, og håper selvfølgelig på 6000 poeng.
Jeg synes 20-års-tilbudene varierer fra meget bra til SVÄRT svakt. Dagens tilbud faller dessverre i sistnevnte kategori.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.