Dum fråga kanske men visst kan man boka och sen ångra sig? Jag hittar inget om det i villkoren och räknar med att vanliga villkor gäller, dvs man kan avboka.
Oppgradering for poeng kan vel også gambles ved gate.
Ja, du kan avbestille og få tilbake poengene med mindre poengene har gått ut på dato innen du avbestiller.
Man kan i utgangspunktet ikke oppgradere bonusbilletter, men det finnes jo eksempler på at det har skjedd som følge av manglende kompetanse blant de ansatte ved innsjekk eller gate.
Hva med Optiontown. Kan man bruke det selv om man har bonusbilett?
Skeptisk.Det kan jo hende at de kommer med noen nyheter om forbedringer på opptjeningssiden med SAS?
Skulle ønske de i alle fall kom med et tilbud til oss som primært nå er opptatt av å få litt status i EB. F eks doble grunnpoeng, evt dobbelt opp med poeng som teller på status.
Siden jeg begynte å bevege meg foran gardinen, har de stort sett hatt null slike kampanjer...![]()
Hvem er det som har tilbudet til Shanghai? Det er ikke på sas.no når man logger inn der og når man prøver å bestille til USA står det at "Ingen kampanjepriser tilgjengelige for denne perioden."
Er innlogget og ser kun listet opp tilbudene til USA, men det er kun en link nede på side for å logg inn og bestille. Gjør jeg det er tilbudet borte.Shanghai kan du bestille fra fredag, og du må vel være innlogget med EB konton får å få frem tilbudene.
Edit: Ser jo nå at t/r havner på 60k poeng for US
Nei, 60.000 poeng er jo ordinær pris. Kampanjeprisen er 30.000 poeng t/r.
Nå ligger Washington og Chicago ute.
Hvordan i huleste skal jeg klare å fylle 2 hele dager i Washington uten å ha audisen i det Hvite Hus? Lar meg visst altfor lett rive med bare det er billig.![]()
Dette var da et fenomenalt tilbud?
Noen som får opp Shanghai-tilbudet? Fungerer ikke her.....
Er det ikke slik at man trenger EBG for å få reservert sete hos SAS?Endte opp med å ringe inn, +45 3232 6800. De kan reservere seter, så ringer du inn imorgen for å få bekreftet. Snasent!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.