SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Re: SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Si hva du vil om FB og deres avgifter og gebyrer, men der i gården vanker det Promo Awards verden rundt, året rundt. Og i månedsskiftet er det tid for nye destinasjoner...
Vesentlig større IC-flåte gjør det lettere med tilbud på den fronten. Orker ikke YQ på bonusreiser. Et hån mot medlemmene.

Hadde håpet på ett IC tilbud som matchet Shanghai men tilbudet er vel greit nok.
Og jeg hadde håpet at de skulle ha tilbud på noe mer enn lokale flighter i Europa. Har enda ikke besøkt Chicago.

Men EB kunne strukket seg litt iår.

Last edited:

Vesentlig større IC-flåte gjør det lettere med tilbud på den fronten. Orker ikke YQ på bonusreiser. Et hån mot medlemmene.

Ikke helt uenig, selv om jeg stort sett har hatt gode turer på business IC på bonuspoeng med AFKL....

Hva du orker er vel neppe relevant for diskusjonen ;-)

Joda, men nå et tilbud f.eks gjelder fra Danmark, er neppe tilsluttningsfly inkludert fra Norge. Kan sikkert tolkes sånn, men i praksis vil det ikke funke

Se ikke bort fra det. Disse tilbudene ligner litt på noen som var tidligere i vinter. Da booket jeg TRD-GOT for meg og familien for 15.000 poeng tilsammen (to voksne, ett barn). Routingen ble TRD-CPH-GOT-ARN-TRD. Hadde i fjor bonustur (50%-tilbud) til DUB med routing TRD-CPH-DUB-ARN-TRD (og da sto det ingenting om "within and between Scandinavia and Finland", kun at innenriks tilslutningsfly var inkludert - og da var jo fortsatt TRD-CPH operert av WF).

Ellers så var tilgjengeligheten meget bra på det jeg sjekket i denne tilbudsperioden. Så blir julehandel i London på then-to-be Mrs Someone og meg i desember. Ut fredag ettermiddag og hjem søndag kveld, hvilket er perfekt. Og grei pris med 50.000 for oss begge i C

Fikk også mail i dag og tok en titt på tilbudene.
Ikke for å være negativ, men synes dette rett og slett blir litt tamt til å være et 20 års jubileum.
Savner noen skikkelig gode IC tilbud for eksempel.
Fint med billige turer til London og Roma, men hadde håpet på noe mer spenstig.

American Express ger 20000 Eurobonuspoäng till resenärer som skaffar SAS Eurobonus Amex. Erbjudandet är en del av Eurobonus 20 års firande. Sista ansökningsdag för att få 20000 EB poäng hos Amex är 22a april.

http://www.sas.se/sv/EuroBonus/Tjana-poang/Kombinerat-kort/American-Express/

Ikke så verst tilbud det.

Pro;
* 20000EB-poeng ved oppstart
* 20 EB-poeng per 100kroner ved bruk
* 50% på EB-bestilling for to personer hvis man bruker kortet for minst 150.000kr på ett år

Kontra:
* 1000sek i årsavgift

Det kostar väl 10000 poäng att uppgradera till eko extra på SK interkont? Bara det är värt 1000 sek tycker iaf jag på ex NYC-ARN/CPH/OSL

Fikk også mail i dag og tok en titt på tilbudene.
Ikke for å være negativ, men synes dette rett og slett blir litt tamt til å være et 20 års jubileum.
Savner noen skikkelig gode IC tilbud for eksempel.
Fint med billige turer til London og Roma, men hadde håpet på noe mer spenstig.

Som hva da? Det har vært mange tilbud allerede - og det kommer flere. Synes akkurat dette tilbudet er ganske bra sammenliknet med mye av det andre som har vært ...

Last edited:

Som hva da? Det har vært mange tilbud allerede - og det kommer flere. Synes akkurat dette tilbudet er ganske bra sammenliknet med mye av det andre som har vært ...

Joda. Det er sikkert bra i forhold til det som har vært.
Men synes fortsatt det er litt mye Europa og det kunne i mine øyne godt vært litt mer spenn i IC tilbudene. Kanskje jeg som ikke har fått det med meg bare.
Men har det egentlig vært noe særlig IC da, bortsett fra 20 000 poeng til Shanghai og halvt poenguttak til Chicago og Washington ?

og halvt poenguttak til Chicago og Washington ?
Disse var kun for en kort periode på våren. Håper Chicago kommer med nye timeslots med tilsvarende tilbud til høsten. Har holdt av flere tidsperioder og ventet i spenning, men ser at det er tomt for aktuelle turer til 60.000 poeng så det kommer neppe igjen. :cry:

Fikk meg en tur/retur Evenes-St. Petersburg for 540kr og 15K poeng. Syns i grunn det var veldig greit jeg :D

Back