SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Re: SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

För några år sedan flög jag med SK ARN-ORD-CPH-ARN i monkey för endast 10000 Eurobonus poäng. Flygskatten kostade 480 kr..helt oslagbart!

För några år sedan flög jag med SK ARN-ORD-CPH-ARN i monkey för endast 10000 Eurobonus poäng. Flygskatten kostade 480 kr..helt oslagbart!

Jeg benyttet meg også av dette fantastiske tilbudet. Det var om vinteren da det tradisjonelt er en del overkapasitet til USA og dessuten en dårlig periode for SAS og deres interkontinentale ruter (2008). Året etter hadde de vel tilbud i Economy Extra til 20.000 poeng. Nå går det mye bedre - og det gjør nok at vi ikke vil få det samme omfanget av gode tilbud.

Jeg benyttet meg av tilbudet med 30.000 til Washington i mars. Det var kanskje 30% belegg. I seksjonen hvor jeg satt var det 1 eller 2 per seterad og halvparten av seteradene var helt tomme.

Noen som vet om det har noe å si om en er på bonusbillett eller betalt billett fredag 27. mars?

Jeg benyttet meg av tilbudet med 30.000 til Washington i mars. Det var kanskje 30% belegg. I seksjonen hvor jeg satt var det 1 eller 2 per seterad og halvparten av seteradene var helt tomme.

Nettopp - derfor er det ofte billigere billetter og flere bonustilbud i denne perioden av året.

Noen som vet om det har noe å si om en er på bonusbillett eller betalt billett fredag 27. mars?

Hvorfor skulle det ha noe å si?

Nettopp - derfor er det ofte billigere billetter og flere bonustilbud i denne perioden av året.

Hvorfor skulle det ha noe å si?

Trodde jeg rettet til 27. April. De skal jo ha overraskelser, er det f.eks ekstrapoeng blir det dårlig uttelling på bonustur?

Og de som ikke skal fly den dagen. Holder det å ta SAS Flybussen den 27. april? :lol:

Ny kampanje i dag

Bestill: 19. - 29. april
Reis: 1. oktober - 17. desember

Grei kampanje dette. 15k til paris, berlin, london og amsterdam blant annet.

Ny? Kan ikke se at de har endret noe siden de la tilbudet ut forrige torsdag.

Ja, stusset litt på den jeg også. Dem la den ut på facebook i dag. Trodde det var nye tilbud. Men det er nok de samme ja :/

Det er vel fredag 27. de kan komme med månedens godbit.

Satser på det :) Forstod det sånn at det gjaldt kun dem som hadde en flight den dagen? eller blir det poengreisedrypp også.

Kanskje fredagens godbit blir 60 fligther med billettpris på 20 kr?

Kanskje fredagens godbit blir 60 fligther med billettpris på 20 kr?
800px-Turnip.JPG

Kan håpe på et godt bonustilbud som for en gangs skyld også gjelder i C på LH?

Og rett under infoen om bonustilbudet står det beskrevet hva overraskelsen for flighter i morgen er:
Blandt de 20 udvalgte flyafgange er SK1507 fra København til London og SK909 fra København til New York. Udover lidt ekstra servering bliver der på hvert af de udvalgte fly trukket lod om 20.000 point, en hotelovernatning fra Scandic eller en weekend-billeje med Sixt.

De må antagelig ta det via mail og telefon for alle nettstedene til SAS er jo nede.

Ellers håper jeg det blir noe for EBS også. :-)

Der var tilbudet ute: kun for EBG og for 2013.

Chicago, Washington: 30.000 i økonomi
Beijing, Shanghai, Tokyo: 40.000 i økonomi

Destillingsperiode: 27.-29. april
Reiseperiode: 10. januar - 28 februar

Hadde ikke forventet noe tilbud i Y+ eller C, så for så vidt greit nok. Litt håpløst med reiseperiode så langt frem i tid, men er jo bare å bestille og ev. kansellere hvis man ombestemmer seg.

Back