SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Re: SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Januar og februar er en dårlig periode for alle disse destinasjonene da det fremdeles er for kaldt.

Jeg prøvde riktignok Tokyo, som er den varmeste av disse, i slutten av februar og våren kom da mye tidligere enn vanlig. Hadde 20 grader og kirsebærblomstring. :-)

Var egentlig som forventet, har sett at det var lite bonusplasser tilgjengelig til høsten. Var umulig å få til turer for ledige helger til minste poengpris. Da er det jo ikke mulig å gi bonusrabatt med flyene.

Det er vel ingen hemmelighet at disse flightene midtvinters er nesten tomme og de kommer nok tilbake som bonustilbud senere da dette tilbudet neppe vil fylle flyene noe særlig. Gikk de ikke helt ned i 10.000 poeng midtvinters til Windy city for et par år siden?

Der var tilbudet ute: kun for EBG og for 2013.

Chicago, Washington: 30.000 i økonomi
Beijing, Shanghai, Tokyo: 40.000 i økonomi

Destillingsperiode: 27.-29. april
Reiseperiode: 10. januar - 28 februar

Hmm.. Ikke perfekt, men fortsatt 50% avslag på ordinært uttak. For min del kan dette bety at jeg får lyst til å hive meg med på det mye omtalte julebordet i SEA. Noen som vet hvilke datoer som gjelder for julebordet i 2013?

*skuffet* :(

Enig.. Intet plaster på såret for alle dem der blev snydt for tidligere tilbud pga. IT-problemer..

Er absolut ikke imponeret over 20-års "kampagnen" - der mest af alt minder om helt vanlige månedstilbud, der er pakket ind i varm jubilæums-luft.

men fint for EBG-medlemmerne - selvom jeg tvivler på hvor mange der synes det er specielt attraktivt. Der har trods alt lige været 30.000 point-kampagne til USA.

Må indrømme at jeg generelt er skuffet over kampagnen ifm 20-års jubilæet... Meget fin snak og varm luft, men meget få specielle tilbud... Til gengæld er det ikke overraskende fra den afdeling i SAS...

Dette var ikke noe å skryte av dessverre.. Alt for langt frem i tid, og bare i M.
Den positive tingen er at prisen inkluderer:
Note! Connecting flights to/from Copenhagen/Stockholm on SAS, Blue1 & Wideroe** entire network are included in the price.
Det har jeg ikke sett før!

Kjipt at bare eco. Og ikke eco extra, men bra for sas at de tydeligvis fyller opp foran og midten av flyet.

Hadde håpet på NYC til 15k eller noe slikt :) gjerne tidlig på nyåret.

Noen som har opplevd noen av overraskelsene som skulle skje i dag ombord?

Hmm.. Ikke perfekt, men fortsatt 50% avslag på ordinært uttak. For min del kan dette bety at jeg får lyst til å hive meg med på det mye omtalte julebordet i SEA. Noen som vet hvilke datoer som gjelder for julebordet i 2013?

Det er ikke sikkert det blir julebord med mindre vår Chicago-baserte venn Tommy777 :cheers: og vår Houston-baserte venn Dr.Dag Johnsen :up: går i tospann og spar opp noe spennende. Det var vel ikke noe i 2012 pga vår eminente SEA-mann dc-8-63 hadde tatt turen til Norge for å jobbe......Men håper jo kanskje at tradisjonen kan oppstå igjen. De to jeg har vært på har vært veeeldig minnerike :D:D:D

Det har da vært mange ganger før

Skal ikke si tilbudene er super gode, men de er heller ikke dårlige

Hmm, skal ikke se bort fra at jeg er glemsk og sløv.. Merkeligere ting har skjedd før :)
Allikevel mener jeg å huske at EB-tilbudene normalt sett bare har inkluderert domestic connection (om det er så vel), ikke connection fra hele Europa.

Når pleier de å tilby dette?
Helt tilfeldig eller kun på IC kanskje?

För min del är jag nöjd med kampanjen.
Det blir CPH juli weekend i eco extra. Rutten blir ARN-OSL-CPH-OSL-ARN. Det absolut bästa är att samtliga flygningar blir med MD-80!! ;)

"Originally Posted by darkcho View Post
Noen som har opplevd noen av overraskelsene som skulle skje i dag ombord?"

Noen som har hørt noe nå?

"Originally Posted by darkcho View Post
Noen som har opplevd noen av overraskelsene som skulle skje i dag ombord?"

Noen som har hørt noe nå?

Det var vist ikke noget særligt.

Kage og bobler på nogle få afgange, konkurrencer på enkelte afgange om 20.000 point og udlevering af bagage-tags (hvor mange som har fået dem er jeg usikker på, men var vel også kun på udvalgte afgange).

Det var vist ikke noget særligt.

Kage og bobler på nogle få afgange, konkurrencer på enkelte afgange om 20.000 point og udlevering af bagage-tags (hvor mange som har fået dem er jeg usikker på, men var vel også kun på udvalgte afgange).

Det ble servert bløtkake og rosa(!) bobler i gullstuen på OSL også.

Back