SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Re: SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Jag ser inget fel i att guld korts resenärerna fick ta del av flest erbjudanden. De är SAS viktigaste kunder. Sådant ger ett extra mervärde tillbaka till de mest frekventa och viktigaste kunderna.

Begynner å bli lenge siden de la ut poengrabatter nå. Er det noen automatikk i når slikt legges ut?

Sas Eurobonus på twitter:

SAS EuroBonus ‏@SASEuroBonus
Getting closer for new point bargains, be alert later tonight - bookable tomorrow!

Håper på 50% avslag innen Norden som tidl. år, men frykter begrenset rabatt til Brüssel eller Amsterdam.

Det som ville vært helmaks er en kampanje som 20k på longhaul som vi så tidligere, da snakker vi en god markering ;)

Det som ville vært helmaks er en kampanje som 20k på longhaul som vi så tidligere, da snakker vi en god markering ;)
20-årsjubileet er i prinsippet over, så må nok nøye oss med mer hverdagslige kampanjer.

Hadde vært kult om de knallet til med en kampanje på den nyåpnede CPH-TLV.

Good news! From June 1, 2012, you will earn 100% on all tickets in Economy on Estonian Air, same as on SAS, Blue1 and Wideroe.

Trodde det skulle feires hele året jeg?

Det ble jo sagt slik..den 20ende hver måned skulle det feires.

Antallet personer som fikk booket Shanghaitur til 20k poeng kan vel telles på en hånd grunnet systemkrasjen?

Sas Eurobonus på twitter:

Getting closer for new point bargains, be alert later tonight - bookable tomorrow!

Ettersom jeg fortsatt er 9 timer bak Norge så skal jeg rapportere om hva som skjer, etter at jeg har booket ^^ hehe, neida... Satser på 50% på innenriks som ILS2 nevner :)

Så gale er det ikke da.. De har 50% rabatt (faktisk over 50% i C til Lyon), og en reiseperiode innenfor ferien.

Ikke fantastiske tilbud, men allikevel mye bedre enn 20% til obskure destinasjoner et år frem i tid. Ser ingen grunn til å syte.

Jaja, de kom tidligere enn vanlig. Står også på siden

Gold and Silver members, more flight offers will be on display here from June 7th!

Mon tro hva dette er? Litt mer lang distance? hehe :)

Last edited:
Back