Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Usikker på kven eg skal peike på, men på nye-telefonen min (Galaxy S3) så legg "nokon" inn flyreisa mi i kalenderen. Sidan det ligg check-in link i eventen, så vil eg tru det kjem frå SAS-appen som eg har installert. ...
Ny Andriode-versjon som vil ha utvidede rettigheter, bl.a. "...sende e-post til gjester uten eiers viten, lese kalenderhendelser og konfidensiell informasjon", jeg er ikke veldig happy med sikkerhetsinnstillingene telefonene tilbyr.
Har problemer med å sjekke inn etter at jeg oppgraderte telefonen min til Android 4.4. Umiddelbart etter at jeg trykker på check-in-knappen får jeg en feilmelding som tilsier at det mangler nettforbindelse. Dog er det null problem å hente fram bestillinger, oppdatere EB-oversikten og hente boardingkort for reiser jeg allerede er sjekket inn på.
Noen med Android 4.4 som opplever det samme?
Noen fler som har problemer med å hente ut boardingkort i dag? Får sjekket inn, men finner ingen boardingkort... (iPhone)
Akkurat det samme her, "Request failed. Tap to refresh".
Det har kommet ny versjon som fikser problemet nå:Jeg får akkurat samme feil på min Nexus 4 med Android 4.4, mens på min Note 3 med Android 4.3 fungerer det som forventet.
New in 1.6.1
• We've added a destination page to "My Trip" - just tap on the globe icon to the right and check it out.
• Your ticket number can now be found in "My Bookings".
• To make things faster, we're pre-filling your recent departure and arrival airport.
• We've added an "Explore" section - inspired by our iPad app. Look for it in the new "More" section of your app.
• Your boarding passes are stored until 24 hours after departure, refresh to update.
• Fixed the check-in bug on Android 4.4.
Får ikke booket biletter via app, har ikke fungert i dag eller i går. Får opp feilmelding, og deretter at det kun kan bestilles biletter på nett ^_^
Dette på Android versjon.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.