Usikker på kven eg skal peike på, men på nye-telefonen min (Galaxy S3) så legg "nokon" inn flyreisa mi i kalenderen. Sidan det ligg check-in link i eventen, så vil eg tru det kjem frå SAS-appen som eg har installert. ...
Ny Andriode-versjon som vil ha utvidede rettigheter, bl.a. "...sende e-post til gjester uten eiers viten, lese kalenderhendelser og konfidensiell informasjon", jeg er ikke veldig happy med sikkerhetsinnstillingene telefonene tilbyr.
Har problemer med å sjekke inn etter at jeg oppgraderte telefonen min til Android 4.4. Umiddelbart etter at jeg trykker på check-in-knappen får jeg en feilmelding som tilsier at det mangler nettforbindelse. Dog er det null problem å hente fram bestillinger, oppdatere EB-oversikten og hente boardingkort for reiser jeg allerede er sjekket inn på.
Noen med Android 4.4 som opplever det samme?
Noen fler som har problemer med å hente ut boardingkort i dag? Får sjekket inn, men finner ingen boardingkort... (iPhone)
Akkurat det samme her, "Request failed. Tap to refresh".
Det har kommet ny versjon som fikser problemet nå:Jeg får akkurat samme feil på min Nexus 4 med Android 4.4, mens på min Note 3 med Android 4.3 fungerer det som forventet.
New in 1.6.1
• We've added a destination page to "My Trip" - just tap on the globe icon to the right and check it out.
• Your ticket number can now be found in "My Bookings".
• To make things faster, we're pre-filling your recent departure and arrival airport.
• We've added an "Explore" section - inspired by our iPad app. Look for it in the new "More" section of your app.
• Your boarding passes are stored until 24 hours after departure, refresh to update.
• Fixed the check-in bug on Android 4.4.
Får ikke booket biletter via app, har ikke fungert i dag eller i går. Får opp feilmelding, og deretter at det kun kan bestilles biletter på nett ^_^
Dette på Android versjon.