Noen som vet om appen fynker på IOS7 for Iphone ?![]()
Her 31 timer før afgang CPH-OSL siger app'en "Check In Not Open", mens det er fint muligt at checke ind på sas.dk.
Jaja, det må blive old fashioned printede boardingcards denne gang![]()
Det er fordi det den offisielle tiden og app'en gjør her faktisk, i motsetning til webcheckin, det den skal.
Hadde samme erfaringen selv. Ved oppdatering av appen forsvant alle bestillingene. Trengte et par forsøk med inn og utlogging for å få lagt inn manuelt. Er dog fortsatt en bestilling som ikke vil inn, men tidligere var bare deler av denne bestilling inne uansett.
Ser ut som reloading av bestillinger er et tilbakevendende problem. Noen burde kanskje se spesielt på akkurat det.
Troede egentligt at det med app'en også var muligt at checke ind "tidligt". Måske det er den nye update der har rettet det.
Ved reiser kun med håndbagasje: Holder det med app og boardingkort på passbook for reiser i Europa?
Liten avsporing. Hvis jeg forstår Tollvesenet sine nettsider riktig trenger man nødvendigvis ikke forevise boardingkort ved handel i taxfree så lenge man kan forevise gyldig reisedokumentasjon (altså f.eks boardingkort på mobilen) i kassen.
Jeg fikk dobbel kvote en gang, en for BPet mitt og en for bag-tagen :lol:Jeg brukte bare bag-taggen på vei hjem fra DO.
Flere som har problemer med appen?
prøver å sjekke inn på TRD-OSL avreise 08.20 imorgen, står
"Not open for check-in" på appen men fungerer å sjekke inn på nettet.
Appen åpner innsjekk 22t før, som det egentlig skal være, mens SAS på nett ble denne sperren fjernet i våres da de byttet datasystem og har aldri kommet tilbake.
Så appen fungerer faktisk som den skal
Det går å overstyre det med å trykke på Check-inn øverst i appen. Legger bare inn ref.nr og etternavn, så går det 36 timer før der også
Check in fungerer ikke i alle tilfeller. For en del av *A partnernes flighter er det ikke mulig å skjekke, inn selv om appen sier "open for check in". Forrige uke fungerte ikke dette med LX, A3 og LH. Tilsynelatende fungerer dette bare på SK metall. Kanskje ikke så rart da man vet hvor restriktive enkelte selskaper er med hensyn til seating, ombooking osv.
- We've got a new EuroBonus level comparison table for you.