SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Ser ut som SAS skal rebrande i følge Appen på ipaden..... til ape group. :-)
y6yqujys.jpg

Bestilte nettopp en bonusreise for en kamerat, huket IKKE av for "medlemmet reiser" og selvsagt annet navn. Fortsatt kommer reisen opp i SAS-appen til meg... :drunk:

Bestilte nettopp en bonusreise for en kamerat, huket IKKE av for "medlemmet reiser" og selvsagt annet navn. Fortsatt kommer reisen opp i SAS-appen til meg... :drunk:

Velkommen etter. Har 3 reiser i appen min som ikke er til meg :p

jeg får ikke plassert reisene i kalenderen - er det andre som opplever samme utfordring…(har ikke lest hele tråden)

Har du flere kalendere på telefonen din? Jeg får kun legge til reiser i min private kalender - kalenderen jeg bruker på jobb får jeg ikke lov å opprette hendelser i via appen. Når jeg legger til en reise fra appen får jeg en liste over tilgjengelige kalendere og det er her jeg må velge riktig. Vet ikke om det er løsningen for deg. Jeg har forresten iPhone.

SAS app og IPhone kalender

SAS appen min fungerte og fungerer ganske bra. Liker tanken om å samle all info på ett sted. Dog har funksjonen med kalender oppdatering sluttet å virke. Er det flere som har samme problemene ? Jeg trykker oppdater kalender (+ i øverste høyre hjørne) så kommer en blank side opp på halve skjermen - deretter trykker jeg DONE så kommer følgende feilmelding: Oops….Somthing went wrong and the booking was not added to the calendar

Gode råd mottaes med takk

Re: SAS app og IPhone kalender

SAS appen min fungerte og fungerer ganske bra. Liker tanken om å samle all info på ett sted. Dog har funksjonen med kalender oppdatering sluttet å virke. Er det flere som har samme problemene ? Jeg trykker oppdater kalender (+ i øverste høyre hjørne) så kommer en blank side opp på halve skjermen - deretter trykker jeg DONE så kommer følgende feilmelding: Oops….Somthing went wrong and the booking was not added to the calendar

Gode råd mottaes med takk

Samme problem hos meg tidligere i dag:

Avsluttet SAS-appen og kalenderen, og gikk inn på nytt: Da fungerte det igjen :)

avsluttet og slettet appen, gikk inn på nytt uten hell. Kan det være noe exchange server tull ?

Fungerer greit i min kalender, har Android. Så spørs det om det er rettigheter ifra Apple eller om det kan være exchange rettigheter? Jeg bruker en nedlastet kalender, som sync min exchange, og virker helt greit.

Så på FlyerTalk at appen åpner for OLCI ift. mobilens lokale tid, er man uten status og ute etter å sikre seg Exit Row seats før det åpner for allmenheten er det bare å skru klokken frem på mobilen :-)

Har ikke testet dette selv.

Ser man kan delbetale med poeng når man bestiller via appen'n, åssen gjør jeg det på den elendige nettsiden?

Virker som det satses på app'n. Er den safe å bestille via? kommer setekartet opp riktig om man bestiller reiser der seter kan velges ved bestilling.

Så på FlyerTalk at appen åpner for OLCI ift. mobilens lokale tid, er man uten status og ute etter å sikre seg Exit Row seats før det åpner for allmenheten er det bare å skru klokken frem på mobilen :-)

Har ikke testet dette selv.

Jeg prøvde å skru datoen 3 uker frem i tid og vips så dukket "check in"-knappen opp.
Når jeg prøver å sjekke inn kommer det imidlertid bare opp "No passanger found".

Jeg prøvde å skru datoen 3 uker frem i tid og vips så dukket "check in"-knappen opp.
Når jeg prøver å sjekke inn kommer det imidlertid bare opp "No passanger found".

Det er fordi innsjekkingssystemet ikke mottar data før 72 timer før avgang .. Flighten blir vel teknisk åpnet 36-48 timer før avgang.

Ser ikke ut som appen/systemet greier å generere tilgang til Fastrack når man tar en bonustur innenlands. Har vanligvis ikke problemer med Fastrack men i dag sa systemet Ingen tilgang når jeg forsøkte meg. Heldigvis godtok de gullkortet mitt, men i utgangspunktet er dette for dårlig.

Finnes appen til Windows Phone? Vurderer å kjøpe Lumia 1020, men litt skeptisk til blant annet utvalget av reiseapper.

Ser ikke ut som appen/systemet greier å generere tilgang til Fastrack når man tar en bonustur innenlands. Har vanligvis ikke problemer med Fastrack men i dag sa systemet Ingen tilgang når jeg forsøkte meg. Heldigvis godtok de gullkortet mitt, men i utgangspunktet er dette for dårlig.

Det har nok ikke noe med app'en å gjøre, da denne infoen ligger i strekkoden. Det er enten booking-klassen som ikke er definert entitled og/eller at kortinfoen din ikke er korrekt registrert.

Det har nok ikke noe med app'en å gjøre, da denne infoen ligger i strekkoden. Det er enten booking-klassen som ikke er definert entitled og/eller at kortinfoen din ikke er korrekt registrert.

Problemet er vel at man må innom LOT e.l. for å få lagt inn EBG da det ikke kommer inn når man bestiller bonusturen på sas.no eller telefon. :headbang

Back