Bestilte nettopp en bonusreise for en kamerat, huket IKKE av for "medlemmet reiser" og selvsagt annet navn. Fortsatt kommer reisen opp i SAS-appen til meg... :drunk:
SAS appen min fungerte og fungerer ganske bra. Liker tanken om å samle all info på ett sted. Dog har funksjonen med kalender oppdatering sluttet å virke. Er det flere som har samme problemene ? Jeg trykker oppdater kalender (+ i øverste høyre hjørne) så kommer en blank side opp på halve skjermen - deretter trykker jeg DONE så kommer følgende feilmelding: Oops….Somthing went wrong and the booking was not added to the calendar
Gode råd mottaes med takk
Ser man kan delbetale med poeng når man bestiller via appen'n, åssen gjør jeg det på den elendige nettsiden?
Virker som det satses på app'n. Er den safe å bestille via? kommer setekartet opp riktig om man bestiller reiser der seter kan velges ved bestilling.
Så på FlyerTalk at appen åpner for OLCI ift. mobilens lokale tid, er man uten status og ute etter å sikre seg Exit Row seats før det åpner for allmenheten er det bare å skru klokken frem på mobilen
Har ikke testet dette selv.
Jeg prøvde å skru datoen 3 uker frem i tid og vips så dukket "check in"-knappen opp.
Når jeg prøver å sjekke inn kommer det imidlertid bare opp "No passanger found".
Finnes appen til Windows Phone? Vurderer å kjøpe Lumia 1020, men litt skeptisk til blant annet utvalget av reiseapper.
Ser ikke ut som appen/systemet greier å generere tilgang til Fastrack når man tar en bonustur innenlands. Har vanligvis ikke problemer med Fastrack men i dag sa systemet Ingen tilgang når jeg forsøkte meg. Heldigvis godtok de gullkortet mitt, men i utgangspunktet er dette for dårlig.
Det har nok ikke noe med app'en å gjøre, da denne infoen ligger i strekkoden. Det er enten booking-klassen som ikke er definert entitled og/eller at kortinfoen din ikke er korrekt registrert.