SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Skulle ikke tro at det skulle kreve så mye data å sjekke inn og velge sete, men det kan hende appen ikke liker sneglebånd..

Min erfaring er at appen er elendig på feilhåndtering i nettet ifht. timeouts, tregt nett m.v. Den gav tidligere inntrykk av at en operasjon er ferdig uten at den har fåt svar i andre enden osv.

Hentet opp min SAS/LH award-reise booket på united.com uten problemer. Men det spørs vel om app'en 'husker' bookingen lenger enn til neste refresh siden EBB-nummeret mitt ikke ligger inne. Vi får se ..

Men hva skal man si om dette? GKA???

app.PNG

Tomt hos meg og. Logga meg like godt ut, og då blei eg også utestengt. Ikkje mulig å logge inn igjen.

Jeg og er superfornøyd med app og passbook om dagen. Skulle gjerne ønsket at det var en funksjon som la til reisene i kalenderen på telefonen.

Du har fått ønske ditt oppfylt i dag skal vi tro SAS :-)

Selv får jeg ikke appen til å fungere, har 6x bestillinger og ser alle på SAS.no, ingen dukker opp i appen og jeg finner ingen av disse ved å legge til etternavn og referanse manuelt. Noen som verva sm kan være årsaken til det? Ser EB-saldo og aktivitet, kan søke reiser som vanlig men får ikke se mine egne turer, verken fremover eller bakover i tid.

Selv får jeg ikke appen til å fungere, har 6x bestillinger og ser alle på SAS.no, ingen dukker opp i appen og jeg finner ingen av disse ved å legge til etternavn og referanse manuelt.

Samme her - men efter en hel del forsøg er det nu lykkedes at få bookingerne ind manuelt. Men der er helt tydeligt lidt hikke i systemerne...

Fungerer fint her, bookingene kommer opp og legges i kalenderen. Dog ikke i en delt kalender jeg bruker mest, kun min private.

Fungerer fint her, bookingene kommer opp og legges i kalenderen. Dog ikke i en delt kalender jeg bruker mest, kun min private.

Fungerer også fint her, Noen småfeil i begynnelsen er vel kjent SAS-Style.. :-)

Ser ut som det har kommet ny oppdatering av appe'en :)

Det er riktig. Dette er nytt v1.3:

- You can now see all passengers displayed in the detailed view.
- Past flights in your booking are displayed in a passive state on the detailed view.
- You can add your trip to your calendar.

Funker som bare det nå i hvert fall. Og morgendagens flight til CPH har lagt seg pent inn i kalenderen. Blir bedre og bedre!

Funket her også, selv om jeg riktignok måtte søke opp lørdagens booking manuelt. Men når den først fant den gikk den rett inn i kalenderen

Ny Andriode-versjon som vil ha utvidede rettigheter, bl.a. "...sende e-post til gjester uten eiers viten, lese kalenderhendelser og konfidensiell informasjon", jeg er ikke veldig happy med sikkerhetsinnstillingene telefonene tilbyr.

Lager'n kaffe også? :lol:

Min SK/LH-booking ligger nå og koser seg på app'en. Siste oppdateringen gjorde susen. Litt klønete å måtte 'tjuvlogge' seg inn på norsk iTunes for å oppdatere, menmen ...

Funket her også, selv om jeg riktignok måtte søke opp lørdagens booking manuelt. Men når den først fant den gikk den rett inn i kalenderen

Hadde samme erfaringen selv. Ved oppdatering av appen forsvant alle bestillingene. Trengte et par forsøk med inn og utlogging for å få lagt inn manuelt. Er dog fortsatt en bestilling som ikke vil inn, men tidligere var bare deler av denne bestilling inne uansett.

Ser ut som reloading av bestillinger er et tilbakevendende problem. Noen burde kanskje se spesielt på akkurat det.

Ligger mye av problemene med appen i Android? Jeg bruker den på iPhone 5, og her har den fungert rimelig bra veldig lenge nå. Nesten alle bookinger gjøres via reisebyrået til jobben (BCD i Nederland) og de dukker opp i appen noen få minutter etter at e-ticket er utstedt.

Her 31 timer før afgang CPH-OSL siger app'en "Check In Not Open", mens det er fint muligt at checke ind på sas.dk.

Jaja, det må blive old fashioned printede boardingcards denne gang :(

Back