Det er en Argentinsk FMA Pucara. Trolig på et eller annet museum etter Falklandskrigen.Mens jeg spydde edder og galle og sarkastiske kommentarer slo kunnskapsduoen CFM og 1944vintage til med nesten resten.
Hva med nummer 3?
S
Det er en Argentinsk FMA Pucara. Trolig på et eller annet museum etter Falklandskrigen.Mens jeg spydde edder og galle og sarkastiske kommentarer slo kunnskapsduoen CFM og 1944vintage til med nesten resten.
Hva med nummer 3?
Det er en Argentinsk FMA Pucara. Trolig på et eller annet museum etter Falklandskrigen.
S
Her var jeg for sen til å bidra med noen meningsfylt, men kan prøve meg på de gjenværende:
6) er vel en dH.89 Dragon Rapide?
20) Museum of Science and Industry i Manchester?
Det er nr 12. Nr 3 har ingen prøvd seg på....
Jeg kødder aldri - hvis jeg er usikker så skriver jeg det, og hvis jeg er sikker så forsvinner forbeholdsordene. Årsaken til at det er Cosford finner du på gulvet - hvite firkantrør med svarte gummiklosser avgrenser utstillingsområde fra gangveier. MOSI har derimot har ansatt en rørlegger som har satt to runde galvaniserte rør i høyden for å markere skillet og deretter har det kommet maler og slapset blå maling over.20) Det står en der også, men hvilken er dette?
16) I følge CAAs G-INFO sier de De Havilland Aircraft Co. Ltd. DH84 Dragon med serienr. 2048 bygd i 1943.
Dette er på vei ut for å ta av for å delta i Balbo-en der Big Beautiful Doll ble vingeklippet og gikk i bakken.Douglas AD-4N Skyraider på Flying Legends, Duxford. F-AZHK og F-AZDP som "skjøt ned" Mustangen Big Beautiful Doll.
9) Farnborough 1972 og DHCs militære Twin Otter demo-fly, en -300M C-GFJQ
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.