Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø

Re: Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø

Og der tikka det inn en kanselering på flyet fra Vadsø i morra.. Men ser ut som at man kommer seg likevel, bare litt seinere :)

Booka litt sen- (og veldig billig) formiddagsavgang opp på fredag før programmet ble lagt ut, nå flytta Sas den avgangen 5 min. og tilbød da gratis ombooking til morgenavgangen, så rekker vel hele smørja den dagen da. :)

Last edited:

Dette blir bra. Men Menge siden man har flydd nå. Så hvor god tid bør man legge inn på OSL i morgen?? Mye flypratere på avgangen så de skaper ikke kø i sikkerhetskontrollen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bra trøkk på OSL i dag. Men 17 minutter fra jeg gikk av Flytoget til jeg var igjennom (ikke noe fasttrack) er helt greit

Et lite tips kan være å gå til den gamle delen av OSL hvor det er to sluser åpne, ofte litt mindre trøkk der. Jeg var gjennom der på ca 5 minutter nå i sted (og heller ikke noe fasttrack her)

Et lite tips kan være å gå til den gamle delen av OSL hvor det er to sluser åpne, ofte litt mindre trøkk der. Jeg var gjennom der på ca 5 minutter nå i sted (og heller ikke noe fasttrack her)

Det må være nytt. Den var stengt da jeg var der for noen uker siden.

Det må være nytt. Den var stengt da jeg var der for noen uker siden.

Ja det er de to slusene som ligger nærmest den nye delen, det var ansatt security der en periode i vinter husker jeg (kortleseren er fortsatt der). Der løp jeg en del gjennom ikledd Dr Dropin uniform når vi skulle teste folk ute på domestic transfer.

Hadde glemt å poste, men jeg kommer med FS508.

De stengte faktisk den store og «tvang» oss til kortere kø på den gamle.

Da er jeg omsider på vei. Snakkes på Bryggerikaia kl.18.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

En stor stor takk for solid støtte til My Home i Sierra Leone. Veldig snillt gjort av dere alle🤗

På vei sørover igjen snart, har virkelig vært et strålende døgn og halvannet, tusen takk til fluxie, Someone og alle andre som har bidratt/ initiert.
Ny tur opp senere i sommer med lengre stopp på Røst og helikoptertur til Værøy er allerede under planlegging. :thumbup

Takk for turen, folkens! Knallbra og profft opplegg, og hyggelig å treffe gamle og nye bekjente. Vel hjem til alle sammen!

Ja, som KunW sier: "Knallbra og profft opplegg".

Så sier jeg også Knallbra og veldig profft opplegg.
Og veldig bra tidsskjema, det var god tid til hver ting og vi måtte ikke begynne å stresse/eller hoppe over ting på grunn av for stramt tidsskjema. Fantastisk!
Så stor stjerne til fluxie og Someone!

Tusen takk for et supert opplegg og spennende dager! Og hvis Avinor trenger å få stress-testet flere av kortbaneflyplassene så det bare å si i fra :D

8df304e8d15c6be845769eee37098045.jpg

Ser ikke ut til at ILS får like morsomme passasjerer idag.

Da er også jeg på vei sydover på FS509. Og selv før avgang kan jeg si at LN-FGE på vei opp var noe mer romslig enn LN-FGA som jeg har nedover nå.

Og da er sistemann endelig på vei hjem… SK4123 på nødutgang i A320neo gjorde det til en behagelig flytur. Mye folk på OSL, på Flytoget nå. Ble Saltstraumen i går, surt, vått og kaldt. En langt bedre dag i dag med tur til Kjerringøy i finvær. Klar for neste Flyprat-utflukt[emoji3]

Back