Da tar vi fasit. Alle er havn unntatt én. Den burde LN-KGL og Fellowship tatt siden de tross alt har vært der... Nok en gang imponerende kunnskap.
1) Vi begynner på toppen av lista med nummer 1 som ikke er BACON (eller BA Connect). Det skjedde litt senere. Det er i praksis samme selskap, men det het British Airways citiexpress og kom etter sammenslåingen av Brymon og British Regional. Bildet er tatt på Manchester. Så 
Turtle var godt innafor.
2) 
1944vintage kjenner sine Mil-er. Vi er tilbake på Vanda og Finlands Flygmuseum. Den til venstre er en PZL SM-1SZ (polsk-bygd Mil Mi-1U). Saken til høyre er en Mil Mi-4. Flygvapnet hadde et ganske variert utvalg av flytyper gjennom den kalde krigen, med sovjetisk bygde fly langs østgrensen og vestlige fly lenger vest.
3) Lurespørsmålet eller fellen, du vil, var denne "dingsen". Det er et hjemmelaget leketøy "registrert" PH-ARNO og fantes på Aviodrome i Lelystad. Den har en bilmotor som gjør at kjerra kan takse, propellen snurrer og vingene kan heves som på fly beregnet på hangarskip.
4) 
Osa's Ark på Texel for et par år siden. Det er vel den eneste Sikorksy S-38 som fortsatt flyr. Bra 
CFM
5) Det var vel ikke så vanskelig å se at dette var en Catalina av noe slag. 
CFM identifiserte Z-CAT Consolidated PBY-5A Canso, Catalina Safari Company og bildet er tatt på Nilen.
6) Tilbake til Europa og nabolaget til 
Turtle. Denne DH-84A Dragon Mk III er bygd av DH Australia og har tidligere tjenestegjort i RAAF før den kom til Europa og malt i fargene til en av 30-tallets "store", Railway Air Services.
7) Det er en Hawker Siddeley Nimrod MR2. 
Turtle  kjente igjen skyene i Coventry. Bra lokalkunnskap, mener nå jeg.
8) 18. juli 1935 fløy Thor Solberg med sin Loening C-2C Air Yacht 
Leiv Eiriksson fra USA til Norge. Sikten forover var begrenset, for å si det mildt.
9) Farnborough 1972 og DHCs militære Twin Otter demo-fly, en -300M C-GFJQ 
10) Short SB.5 ble serieprodusert i ett eksemplar som WG768 og står på RAF Museum Cosford i dag. Det ble benyttet til å test forskjellige haledesign for det som ble EE Lightning som 
LN-KGL sier.
11) Convair F-102 Delta Dagger fra 32nd TFS USAFE på Militair Luchtvaart Museum i Nederland. 
12) FMA IA 58 Pucará på RAF Museum Cosford og er krigsbytte fra Falklandskrigen som 
LN-KGL sier.
13) Vi holder oss på Cosford og der står det største flyet Short Bros bygde, Short Belfast C.1 XR731 
Enceladus.
14) Litt mer DHC og nummeret før Twin Otter: En DHC-5 Buffalo fra Zambia Air Force på besøk i Gaborone.
15) 
CFM treffer skikkelig innertier når han sier
	
	
		
		
			Douglas AD-4N Skyraider på Flying Legends, Duxford. F-AZHK og F-AZDP som "skjøt ned" Mustangen Big Beautiful Doll.
		
		
	 
Dette er på vei ut for å ta av for å delta i Balbo-en der 
Big Beautiful Doll ble vingeklippet og gikk i bakken.
16) Til ære for Yorkshire-mannen 
TOS: Handley Page Victor på Yorkshire Air Museum utenfor York.
17) Hva er det med engelskmenn og snurrig design? Og dårlige utskytingsmuligheter for navigatører? Dick Lord (SAAF og før det RN) har skrevet om dette pussige flyet i sin selvbigrafi 
From Tailhooker to Mudmover. Det er en DH.110 Sea Vixen og den står på Newark Air Museum. Det er XJ560/243.
18) En varm sommerdag på Reykjavíks med en Antonov An-32 på leveranseflight til Peru.
19) Mignet HM.14 Pou-du-Ciel på Cosford
20) 
LN-KGL hadde rett i at dette også er Cosford - stedet for pussige fly. Dette er den første Lightningen, English Electric P1A