Da blir det i tilfelle spennende å se hva Emirates gjør med planene for Kastrup.
Blir begge operatører med stort meetall fra kastrup, er SAS i deep shit!
Hvorfor SAS skulle være i "deep shit" fordi der kommer to operatører til Mellemøsten med store maskiner har jeg meget svært ved at se.
Hvorfor SAS skulle være i "deep shit" fordi der kommer to operatører til Mellemøsten med store maskiner har jeg meget svært ved at se. Det kan da godt være SAS ikke længere vil flyve Dubai, men med få ugentlige afgange dertil er jeg sikker på de også overlever det - uden de store problemer....
Jeg så nettopp at på Global English med Qatar Airways så fikk jeg frem både OSL og SVG så kansje Norge får 1 av de 3 gjennværende europeiske destinasjonene??
Dog prøvde jeg å søke til MNL fra både SVG og OSL men fikk opp en error greie..
Når jeg søkte CPL til MNL i july 2010 med +- 3 dager variabel, fikk jeg bare transit flights mellom større europeiske hubber med Qatar. De brukte blandt annet LH og BA på en eller annen coshare greie.
Fordi markedet neppe vil generere flere tusen ukentllige nye reisende til Asia og Afrika selv om Emirates og Qatar flyr med store maskiner. En etablering vil da bli i sterk konkurranse med eksisterende selskaper fra Kastrup.
Det vil etter min mening være svært naivt å tro at ikke SAS vil merke dette. Svært få av disse reisende har emiratene som slutt destinasjon.
Med tanke på EK kommande intåg på CPH. Vilka städer i Europa flyger både EK och QR ? Finns det marknad för båda i Öresund ?
Jeg så nettopp at på Global English med Qatar Airways så fikk jeg frem både OSL og SVG så kansje Norge får 1 av de 3 gjennværende europeiske destinasjonene??
Dog prøvde jeg å søke til MNL fra både SVG og OSL men fikk opp en error greie..
Når jeg søkte CPL til MNL i july 2010 med +- 3 dager variabel, fikk jeg bare transit flights mellom større europeiske hubber med Qatar. De brukte blandt annet LH og BA på en eller annen coshare greie.
Har kigget lidt på dette og på følgende destinationer i Europe flyver EK og QR head-to-head:
Athen
Frankfurt
Istanbul
London LHR
London LGW
Manchester
Milano
München
Paris
Rom
Wien
Zürich
Qatar Airways indviede i dag deres rute til CPH, som blev fløjet af A319 A7-CJB.
Lad os satse på succes for denne rute og at vi snart får en upgrade til A330 at se...
Sjeldent har vel suksess på Kastrup vært mer førende for en arabisk fremtid på Osl![]()
Qatar Airways indviede i dag deres rute til CPH, som blev fløjet af A319 A7-CJB.
Lad os satse på succes for denne rute og at vi snart får en upgrade til A330 at se...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.