Sitter og lurer på det samme. Tegnet for 20000,- men frykter vel også at jeg får omtrent 0
Hvordan funker det, er det først til mølla-, en får 1/7 av det en tegna for, eller andre kriterier ?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Sitter og lurer på det samme. Tegnet for 20000,- men frykter vel også at jeg får omtrent 0
Hvordan funker det, er det først til mølla-, en får 1/7 av det en tegna for, eller andre kriterier ?
Tegnet meg selv for 5000, men lurer på om jeg i det hele tatt får noen som helst
Skal en tro en del innlegg i god morgen tråden, er dette lommerusk ute i hvalstadHmm. Hva skjedde med læresetningen om aldri å investere i et flyselskap?![]()
Hmm. Hva skjedde med læresetningen om aldri å investere i et flyselskap?![]()
Søkte 50000 og fikk tildelt 200 akjer. (Hadde ingen fra før)
Dekker jo knapt kurtasjen![]()
Hadde du aksjer den 30/4 stemmer det muligens, alle som ikke hadde aksjer da ser ut til å ha fått 200.
Ja, jeg hadde aksjer den 30/4 ja. Får virkelig håpe det stemmer
Nei, ikke jeg - regnet med du holdt på med en liten finansiell flipping, uten å ta sikte på noe langsiktig eierskap. Har gjort akkurat det samme selv, siden det er klin umulig å bli short i NAS og å tjene penger på den måte.
Det var bare noe med bruddet på ordinær investeringsfilosofi som nesten bare måtte kommenteres![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.