Ja, det ser ut som en ganske standard økonomifrokost på langdistanse, verken mer eller mindre. Kan ikke si at jeg synes at middagen skilte seg så veldig fra fra det andre selskap varter opp med med heller. Det jeg reagerer på er at man må betale for vannet på en langflyvning, det burde blitt tilbudt gratis i store mengder, slik andre selskap gjør.
Det må også bestilles, lastes inn og betales ... Interessant observasjon - tror du er den første som har kommunisert at anlegget faktisk virker .... :stir
Koranlesningskanal som virker, ja ... nå fikk jeg visse syner av norske familier som skuffet kikker inn i skjermen ... tegneseriemateriale, dette her ..
Nå er mine langflyvinger litt lengre - men vi får varm frokost før landing Europa. Og begge de varme måltidene er ganske mye "større" enn det bilder viser (ser aldri bunnen av mattrauet når man tar av lokket - her var det plass til ganske mye mere)
Joda, men skal man først på liv og død sammenligne, er det jo greit å gjøre det på tilsvarende distanser, f.eks. østkysten til Europa.![]()
Min nyinnkjøpte Travelpro kabinkoffert (som kun passet i hattehyllene på 3 av 7 flighter på denne turen, verste kjøpet ever…) passet ikke i hyllen på denne flighten, men fikk sette den i crew skapet av den søte flyvertinnen.
Tilbyr ikke tilnærmet alle flyselskap gratis vann (og andre drikkevarer uten alkohol) gratis på longhaul? F.eks Icelandair, som har et semi-LCC-produkt, tilbyr likevel gratis drikke.Jeg kjøper alltid med meg vannflasker fra flyplassen når jeg skal fly langt i økonomi. Ellers kan det fort bli en tørstig affære..:drunk:
Tilbyr ikke tilnærmet alle flyselskap gratis vann (og andre drikkevarer uten alkohol) gratis på longhaul? F.eks Icelandair, som har et semi-LCC-produkt, tilbyr likevel gratis drikke.
Jeg kjøper alltid med meg vannflasker fra flyplassen når jeg skal fly langt i økonomi. Ellers kan det fort bli en tørstig affære..:drunk: