• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

I Boeings ordreoversikt for mai er ytterligere 14 MAXer for Norwegian formelt kansellert, dog så gjenstår det da ennå mange ordre her å kansellere
 
I Boeings ordreoversikt for mai er ytterligere 14 MAXer for Norwegian formelt kansellert, dog så gjenstår det da ennå mange ordre her å kansellere

Jeg er ganske sikker på at MAX kommer i trafikk for DY i fremtiden. De som er levert tipper jeg kommer i trafikk til neste sommer som den planlagte økningen fra 50 til 70 maskiner neste år, og at de som allerede produsert blir levert en eller annen gang, eventuelt at de erstatter NG etterhvert. Er det noen resterende da i ordre blir de isåfall forskjøvet på.

Bare mine få tanker:)
 
Jeg er ganske sikker på at MAX kommer i trafikk for DY i fremtiden. De som er levert tipper jeg kommer i trafikk til neste sommer som den planlagte økningen fra 50 til 70 maskiner neste år, og at de som allerede produsert blir levert en eller annen gang, eventuelt at de erstatter NG etterhvert. Er det noen resterende da i ordre blir de isåfall forskjøvet på.

Bare mine få tanker:)

Hører rykter om at de Maxene DY har mottatt, skal begynnes å leveres tilbake til utleier denne mnd....
 
Back
Top