Sitter og lurer på det samme. Tegnet for 20000,- men frykter vel også at jeg får omtrent 0
Hvordan funker det, er det først til mølla-, en får 1/7 av det en tegna for, eller andre kriterier ?
Sitter og lurer på det samme. Tegnet for 20000,- men frykter vel også at jeg får omtrent 0
Hvordan funker det, er det først til mølla-, en får 1/7 av det en tegna for, eller andre kriterier ?
Tegnet meg selv for 5000, men lurer på om jeg i det hele tatt får noen som helst
Skal en tro en del innlegg i god morgen tråden, er dette lommerusk ute i hvalstad :colgate:Hmm. Hva skjedde med læresetningen om aldri å investere i et flyselskap?![]()
Hmm. Hva skjedde med læresetningen om aldri å investere i et flyselskap?![]()
Søkte 50000 og fikk tildelt 200 akjer. (Hadde ingen fra før)
Dekker jo knapt kurtasjen![]()
Hadde du aksjer den 30/4 stemmer det muligens, alle som ikke hadde aksjer da ser ut til å ha fått 200.
Ja, jeg hadde aksjer den 30/4 ja. Får virkelig håpe det stemmer
Nei, ikke jeg - regnet med du holdt på med en liten finansiell flipping, uten å ta sikte på noe langsiktig eierskap. Har gjort akkurat det samme selv, siden det er klin umulig å bli short i NAS og å tjene penger på den måte.
Det var bare noe med bruddet på ordinær investeringsfilosofi som nesten bare måtte kommenteres![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.