Flightstats.com ser ikke ut til å sjekke så særlig langt frem i tid?
Litt OT, men forsøker alikevel.
Er det (i praksis) noe mulighet for å oppgradere et reisefølge på 5stk fra Plus til Biz på OSL-EWR ruten en vanlig onsdag, enten med oppgradering med poeng (30 dager før avreise) eller OptionTown? Vil det la seg gjøre eller er alltid Biz så full at det ikke er plass, eller vil det være en reel sjanse til at dette går?
Good![]()
SK 908EWR 7:55p → OSL 8:15a
C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M4 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0
Gode sjanser for en behagelig retur også![]()
Nice, ser bra ut. Takker og bukker for hjelpen :up:
Det blir 2a på meg![]()
Kjapt spørsmål, jeg har oppgradert til Plus på OSL-EWR for 202 EUR per pers. Om jeg skal oppgradere til biz er tilleggskostnaden rundt 280 EUR per pers nå.
Hvis vi får business på denne flighten, får jeg igjen pengene (202 EUR) for oppgraderingen mot Plus eller ingenting da alt jeg har betalt går til C slik at businessprisen ligger på ca 480 EUR?
Er det noen som hvet om det i det hele tatt er noen vits i å søke OT mellom CPH og PEK og retur. Har nå hatt 8 reiser hvor ingen har slått inn. Reiser kun Asia og har kjøpt Go når det er tilbud og satset på OT. Er det ingen vits går jeg tilbake til å kjøpe Plus/Business slik jeg gjorde når SAS fløy BKK. Kan selvfølgelig oppgradere med poeng, men sparer til bonustur med CT sammen med barnebarn til MNL tilsommeren. Litt utenfor, men prøver alikevel. Sommerferieturen skal foregå i GO. Med dagens rimelige billetter til MNL over SVO og HGK er det i hele tatt noen vits i å bruke 90000 poeng og avgifter når prisen i økonomi er ca 4000NOK pr pers.
Sikkert spurt om før her, men er det nødvendig at gitte bookingklasser er solgt ut før man får oppgradering via OT? Må f.eks. Go og Plus være fult om man har søkt OT til både Plus og Business?
Håper det er litt tilfeldig, at det ikke er noen gitte krav som må oppfylles. Hvis ikke får jeg forberede meg på et nei fra OT og 11 timer i Go til Tokyo på TirsdagPå 983 neste Tirsdag er det godt med plass i både Go, Plus og Business ..
Jeg tror ikke de oppgraderer deg med mindre de er nødt, men jeg krysser fingrene for deg. Om det er noen trøst var det i SAS Eco til Tokyo jeg bestemte meg for å aldri mer fly langt i økonomiklasse
Tokyo er uansett kult, god tur!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.