Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Status
Not open for further replies.
Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Hei!

Skal reise med SK944 ORD-CPH 08.11.2014 og har kjøpt OT Go -> Plus/Business.
Noen som kan hjelpe meg å sjekke mulighetene?

Takk! :)

Eco ser ganske full ut etter hvert og du har nok gode muligheter. Kun 9 ledige hos Expertflyer i Biz, men kun 6 stoler er tatt i Plus. Skulle jeg satt pengene mine på noe, ville jeg sagt at du blir oppgradert til Plus. Rapporter gjerne tilbake om hvordan det ender og god tur :-)

Har ikke premium hos expertflyer. Noen som kan gi meg tilgjenegligheten på alle bookingklasser på SK907 den 22 oktober?

Har ikke premium hos expertflyer. Noen som kan gi meg tilgjenegligheten på alle bookingklasser på SK907 den 22 oktober?

Ser temmelig fullt ut i Eco her også :-) På setekartet er 9 seter tatt i Plus og 10 seter tatt i Business per NU. Jeg tror også denne er en god kandidat. Regner med at du hører fra deg :-)? Riktig GOD tur!

Her er alle tallene, men som 737-405 skriver, seat map'en for GO ser full ut :)

SK 907OSL 11:10a → EWR 1:15p
C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B9 P0 A0 E9 M9 H9 Q6 V6 W5 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0

Ser temmelig fullt ut i Eco her også :-) På setekartet er 9 seter tatt i Plus og 10 seter tatt i Business per NU. Jeg tror også denne er en god kandidat. Regner med at du hører fra deg :-)? Riktig GOD tur!

Konge!!! Takk begge to. Gir beskjed når oppgraderingen går i gjennom ;)

Eco ser ganske full ut etter hvert og du har nok gode muligheter. Kun 9 ledige hos Expertflyer i Biz, men kun 6 stoler er tatt i Plus. Skulle jeg satt pengene mine på noe, ville jeg sagt at du blir oppgradert til Plus. Rapporter gjerne tilbake om hvordan det ender og god tur :-)

Takk for det! Skal rapportere tilbake :)

Konge!!! Takk begge to. Gir beskjed når oppgraderingen går i gjennom ;)

Ny E-Ticket mottatt :D Ny bookingklasse: Z :D

Noen som kan finne tall for SK908/26OCT14? På forhånd takk så mye :D

Noen som kan sjekke hvordan forholdene for oppgradering til Pluss/ Business ligger an på SK983 København - Tokyo den 4. Nov? :)

Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Ny E-Ticket mottatt :D Ny bookingklasse: Z :D

Noen som kan finne tall for SK908/26OCT14? På forhånd takk så mye :D

Good :)

SK 908EWR 7:55p → OSL 8:15a
C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M4 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0

Gode sjanser for en behagelig retur også ;)

Last edited:

Good :)

SK 908EWR 7:55p → OSL 8:15a
C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M4 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0

Gode sjansen for en behagelig retur også ;)

Nice, ser bra ut. Takker og bukker for hjelpen :up:

Noen som kan sjekke hvordan forholdene for oppgradering til Pluss/ Business ligger an på SK983 København - Tokyo den 4. Nov? :)

SK 983CPH 3:45p → NRT 10:40a
C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B9 P0 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T9 O0 G9 N0

Vanskelig å si enda, mye ledig over alt både forran og bak i flyet.

Forsøkte meg på Optiontown oppgradering fra EWR-OSL i morgen, fikk avslag rimelig raskt på den, så da får jeg vel være fornøyd med at det ble plus på turen over dammen da :) Forøvrig særdeles lite folk i plus og biz på 901 torsdag, mange ledige 4 setere, og i biz var det ett stort antall ubrukte stoler så vidt jeg kunne se

SK 983CPH 3:45p → NRT 10:40a
C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B9 P0 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T9 O0 G9 N0

Vanskelig å si enda, mye ledig over alt både forran og bak i flyet.

Takk for at du sjekket! :) Håper den går igjennom .. Ser vell kanskje ikke så veldig bra ut pr. nå men.

visst man bestiller oppgradering igjennom optiontown og du får ingen oppgradering
kan jeg da kjøpe oppgradering for poeng etter jeg har fått vite at den ikke har gått igjennom ?

visst man bestiller oppgradering igjennom optiontown og du får ingen oppgradering
kan jeg da kjøpe oppgradering for poeng etter jeg har fått vite at den ikke har gått igjennom ?

Bekreftet oppgradering for poeng må bestilles innen 48 timer før avgang. Så det kan bli litt problematisk når opptiontown kan gå igjennom inntil 4 timer før avgang.

Standby oppgradering for poeng i innsjekk eller gate kan jo brukes selv om OT'en ikke funker.

Selv har jeg søkt om både OT og bekreftet oppgradering for poeng noen ganger, da har det virket slik at dersom jeg ikke har fått oppgraderingen fra OT innen 24 timer før avgang så slår poengoppgraderingen inn. Pengene er da blitt refundert fra OT.

På vår tur til EWR fra OSL ble vi oppgradert til business til første etappe og til Plus på andre etappe. Det var riktignok en stor nedgradering å gå fra business til Plus, men det skal jeg ikke laste Optiontown for :)

Refusjonen kom også inn som den skulle i løpet av 2-3 dager, så alt i alt kan jeg anbefale Optiontown, selv om prisdifferansen mellom det man betaler mellom oppgraderingen og prisen man ville betalt for en ordinær billett ikke er sjokkerende stor.

Hvordan ser det ut med belegg på 997 den 7 Nov?

Er det noe sted jeg event kan få sjekket det selv nå?

Status
Not open for further replies.
Back