Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Status
Not open for further replies.
Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Litt avansert, men slik jeg leser det så er det 4 ledige i busines på lørdag?

Og det er så godt som utsolgt i eco på søndag, med masse ledig i C?

Litt avansert, men slik jeg leser det så er det 4 ledige i busines på lørdag?

Og det er så godt som utsolgt i eco på søndag, med masse ledig i C?

Biz: C,D,Z,R,I
Plus: J,Y,S,B,P,A
Resten er GO etter det jeg vet.

I stedet for å bare poste "jippi, jeg ble oppgradert på SK 904" - vi kan vel etter hvert konkludere at Optiontown faktisk fungerer - kan det være en ide å inkludere prisen man betalte for oppgraderingen også? Er med å gi tråden litt større akademisk verdi, da man lettere kan sammenligne priser. Post gjerne også hvor lang tid før avreise oppgraderingen ble kjøpt. Jo mer info, jo bedre.

Vel dette er ikke en SAS-oppgradering, men jeg har nå lagt inn Optiontown for en tur BKK-SGN 15 juli hos Vietnam Airlines. Forhåpentligvis går det i orden. 40 euro ekstra på en billett som kostet 765 kroner. Spennnende tider!

Søkte på optiontown-oppgradering på CPH-ORD-CPH i november for å se hvordan prisene er...

Fra go til plus: Ca 300 EUR per strekning
Fra go til C: Ca 700 EUR per strekning.

Helt uaktuelt å kjøre på med C-oppgradering, mens plus kan jo heller overveies...

Vel dette er ikke en SAS-oppgradering, men jeg har nå lagt inn Optiontown for en tur BKK-SGN 15 juli hos Vietnam Airlines. Forhåpentligvis går det i orden. 40 euro ekstra på en billett som kostet 765 kroner. Spennnende tider!
Jeg la inn OT for Y->C på HAN-SGN - ble oppgradert, og det kostet meg 26(!!) EUR!

Langt fra det mest spennende produktet, maten var så som så, men det kostet altså ca 600 kroner (400+200) for to timer i business! :lol:

Søkte på optiontown-oppgradering på CPH-ORD-CPH i november for å se hvordan prisene er...

Helt uaktuelt å kjøre på med C-oppgradering, mens plus kan jo heller overveies...
De har åpenbart skrudd opp prisene. Jeg har aldri betalt mer enn 180 EUR hver vei for Go til Plus mellom Europa og USA, og mer enn det synes jeg strengt tatt ikke det er verdt (som EBG).

Dette er jo omtrent doble priser

Mye mas fra meg her nå, men et siste spm.

Sk908 fra ewr til osl den 03juli. Noen som kan se på mulighetene der for meg?:)

C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9 H9 Q9 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N0

Ut fra hvor full Eco er i forhold til plus så ser det jo bra ut, men jeg er ikke noen ekspert :)

Fikk ny e-ticket av SAS i dag. Oppgradert fra Go til Plus på SK995 på onsdag. Kostet meg €275

C/9 D/9 Z/0 R/0 J/0 Y/9 S/9 B/0 P/0 A/0 E/9 M/7 H/6 Q/0 V/0 W/0 U/0 K/0 L/0 T/0 O/0 G/0 N/0

Flybilletten (og Oppgraderingen) ble bestilt for ca. 1 måned siden.

Får håpe på op-up til biz... ;)

1192 EURO betalade jag för två personer Go - Business ARN-EWR och Go - Plus på EWR-OSL. Om vi lägger på biljetterna i Go, så blev det totalt 17 000 NOK för två personer OSL-ARN i Go, ARN-EWR i Business och EWR-OSL i Plus. Uppgraderade sen SK908 på poäng, så blev Business även hem.

Hadde vel egentlig vært litt meningsløst å tilby lavere priser så lang tid i forveien. Summen av bilett pluss oppgradering burde vel være relativt like så mange måneder i forveien. Ellers blir det fort dårlig business for SAS.

Synes en del oppgraderinger nærmer seg pris på vanlig bilett, og i så tilfelle kan man vel bestille ønsket klasse allerede ved første booking. Men det er vel håpet om å spare noen kr som holder tilbake.

Selv satser jeg på oppgradering på poeng, som jeg synes som regel er en bra deal

SK 902 EWR 11:30p → CPH 1:10p

C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B9 P1 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N0

Status
Not open for further replies.
Back