Litt avansert, men slik jeg leser det så er det 4 ledige i busines på lørdag?
Og det er så godt som utsolgt i eco på søndag, med masse ledig i C?
Litt avansert, men slik jeg leser det så er det 4 ledige i busines på lørdag?
Jeg la inn OT for Y->C på HAN-SGN - ble oppgradert, og det kostet meg 26(!!) EUR!Vel dette er ikke en SAS-oppgradering, men jeg har nå lagt inn Optiontown for en tur BKK-SGN 15 juli hos Vietnam Airlines. Forhåpentligvis går det i orden. 40 euro ekstra på en billett som kostet 765 kroner. Spennnende tider!
De har åpenbart skrudd opp prisene. Jeg har aldri betalt mer enn 180 EUR hver vei for Go til Plus mellom Europa og USA, og mer enn det synes jeg strengt tatt ikke det er verdt (som EBG).Søkte på optiontown-oppgradering på CPH-ORD-CPH i november for å se hvordan prisene er...
Fra go til plus: Ca 300 EUR per strekning
Fra go til C: Ca 700 EUR per strekning.
Helt uaktuelt å kjøre på med C-oppgradering, mens plus kan jo heller overveies...
Søkte på optiontown-oppgradering på CPH-ORD-CPH i november for å se hvordan prisene er...
Helt uaktuelt å kjøre på med C-oppgradering, mens plus kan jo heller overveies...
C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9 H9 Q9 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N0Mye mas fra meg her nå, men et siste spm.
Sk908 fra ewr til osl den 03juli. Noen som kan se på mulighetene der for meg?![]()
Mye mas fra meg her nå, men et siste spm.
Sk908 fra ewr til osl den 03juli. Noen som kan se på mulighetene der for meg?![]()
Søkte på optiontown-oppgradering på CPH-ORD-CPH i november for å se hvordan prisene er...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.