Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Status
Not open for further replies.
Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Fikk nettop mail om at jeg får oppgradering hvis det er ledig plass, det står at jeg må spørrre i gaten. Er dette normal prossedyre? trodde man fikk tydelig ja eller nei?
Jeg har opplevd det. Synes det er en tåpelig praksis, bl.a. fordi man ikke aner hvor mye bagasje man får ha med. Jeg pakket uansett iht. oppgradert klasse, og var forberedt på å nekte overvektbetaling. Ble oppgradert, så slapp å ta den kampen.

Blir spennende å se, men litt kjipt, får mail "
Dear Customer,

Your upgrade to SAS Plus has been accepted subject to availability upon checking in" Positivt men så meh, uansett vet jeg flyvningen er ganske full, så satser på at det blir pluss OG at vi får 2 seter vedsiden av hverandre

Noen som kunne sjekket hvordan det ser ut for SK907 den 23juni? Har inne req på oppgradering fra Eco til Plus :)

Noen som kunne sjekket hvordan det ser ut for SK907 den 23juni? Har inne req på oppgradering fra Eco til Plus :)

1 plass til salgs i Go, ingen i +, så ser dårlig ut.

Fløy 907 igår, stappfull buss, faktisk overfylt 254 pax på 248 plasser. Men jeg fikk pluss da, selv om oppgraderingen min ikke gikk inn :p

Av og til må man elske sas IT :D

Noen av dere som har tilgang til disse fancy systeme, klarer dere å se hvordan ting ser ut på Plus og Business på Sk910 mandag 23, ewr - cph?

Har en Optiontown inne, men flyet var stappfult på vei bort, så jeg frykter det blir Go, med mindre sas it kludrer det til på en god måte igjen ;)

Takker, leser jeg den riktig er skuta stattfull :/

Business er stappfull, men 18 ledige i Plus ifølge Expertflyer. (Altså 18 ledige seter som ikke er besatt). God tur :)

C0 D0 Z0 R0 J0 Y0 S0 B0 P0 A0 E0 M0 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0

Skuta er full, det er bare en del som ikke har valgt sete. Man har ikke mulighet booke på flighten nå. Det som er verd og merke seg er at i ferietider så overbookes ofte GO ganske godt, dvs at SAS basserer seg på at noen skal flyttes uansett. Så alt håp er ikke ute ;)

Vi var veldig heldige tur/retur EWR på turen vår nå og fikk op-up til Plus begge veier.

Fikk pluss på turen bort, da var det smekkfullt, satser på det samme denne gangen også! :=)

Hei!

Jeg har en reise jeg ikke får benyttet. Har kjøpt OptionTown fra Go til Plus. Noen som vet hva som skjer med optiontown reservasjonen/pengene hvis noen andre overtar billetten? Går det an å kansellere optiontown forespørselen?

Personen som overtar billetten ønsker nemlig ikke optiontown upgrade :(

Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Send en mail til customercare@optiontown.com
og si at du har forwarded billetten til en annen person og at du derfor ikke kommer til å reise, og be dem deretter å kanselere forespørselen. Da får du igjen pengene minus 5€. Har aldri vært noe problem for meg.

Bare vær forberedt på at pengene ikke kommer igjen før etter at flyet forespørselen lå inne på har gått.

Last edited:

Oppgradering til Plus for SK0903 ARN-EWR tikket akkurat inn her, strålende nyheter!

Request om noen kan sjekke følgende flighter?:)

Sk908 ewr-osl lørdag 28juni
Sk908 ewr-osl søndag 29juni

Sjekk gjerne for Plus og Business på begge. På forhånd takk:)

Request om noen kan sjekke følgende flighter?:)

Sk908 ewr-osl lørdag 28juni
Sk908 ewr-osl søndag 29juni

Sjekk gjerne for Plus og Business på begge. På forhånd takk:)
28.06: C2 D2 Z0 R0 J0 Y7 S6 B0 P0 A0 E6 M4 H3 Q3 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0

29.06: C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9 H5 Q5 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0

Status
Not open for further replies.
Back