Hva er letteste måten å lete etter hvor mye ledig det er? Hvilken side/verktøy bruker folket?
Har søkt om Biz på SK907 15.06, forsatt noen uker til, men greit å vite om det er stappfult allerede.
Det kan sjekkes gratis her: http://www.flightstats.com/go/FlightAvailability/flightAvailability.doHva er letteste måten å lete etter hvor mye ledig det er? Hvilken side/verktøy bruker folket?
Har søkt om Biz på SK907 15.06, forsatt noen uker til, men greit å vite om det er stappfult allerede.
Optiontown gjelder kun på SAS-metall, så EWR-LAX hadde ikke gått uavhengig av om den var booket som codeshare eller på UA-nummer.
Sjansen for at OT går gjennom til/fra USA i fellesferien er ofte stor. Jeg har aldri flydd Plus, så jeg vet lite om produktet der, men du blir oppgradert får du doble poeng for det segmentet og fast track i tillegg til lounge som du nevner. Det alene kan i hvert fall forsvare deler av prisdifferansen.![]()
Tenkte å bestille en tur til NYC med tilbudet som er nå. Tenker å dra rundt 15. november. Noen her inne som har noen formening om hvilke dager man bør dra til/fra NYC for å ha størst mulighet for oppgradering til biz med OptionTown?
![]()
November er ikke måneden med størst etterspørsel og høyest kabinfaktor, og dermed er det litt mindre sannsynlig for at oppgradering går gjennom enn andre tider av året (sommerhalvåret). Vanskelig å si noe om ukedager, men på utreise vil jeg ihvertfall tro det er høyere CF senere i uken enn tidlig.
Naboen på turen vestover påstod forøvrig at "alle" fikk gjennom OT første gang de brukte det såfremst det ikke var fullt foran.