Hva er letteste måten å lete etter hvor mye ledig det er? Hvilken side/verktøy bruker folket?
Har søkt om Biz på SK907 15.06, forsatt noen uker til, men greit å vite om det er stappfult allerede.
Det kan sjekkes gratis her: http://www.flightstats.com/go/FlightAvailability/flightAvailability.doHva er letteste måten å lete etter hvor mye ledig det er? Hvilken side/verktøy bruker folket?
Har søkt om Biz på SK907 15.06, forsatt noen uker til, men greit å vite om det er stappfult allerede.
Optiontown gjelder kun på SAS-metall, så EWR-LAX hadde ikke gått uavhengig av om den var booket som codeshare eller på UA-nummer.
Sjansen for at OT går gjennom til/fra USA i fellesferien er ofte stor. Jeg har aldri flydd Plus, så jeg vet lite om produktet der, men du blir oppgradert får du doble poeng for det segmentet og fast track i tillegg til lounge som du nevner. Det alene kan i hvert fall forsvare deler av prisdifferansen.![]()
Tenkte å bestille en tur til NYC med tilbudet som er nå. Tenker å dra rundt 15. november. Noen her inne som har noen formening om hvilke dager man bør dra til/fra NYC for å ha størst mulighet for oppgradering til biz med OptionTown?
![]()
November er ikke måneden med størst etterspørsel og høyest kabinfaktor, og dermed er det litt mindre sannsynlig for at oppgradering går gjennom enn andre tider av året (sommerhalvåret). Vanskelig å si noe om ukedager, men på utreise vil jeg ihvertfall tro det er høyere CF senere i uken enn tidlig.
Naboen på turen vestover påstod forøvrig at "alle" fikk gjennom OT første gang de brukte det såfremst det ikke var fullt foran.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.