Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvordan foregår egentlig pioriteringen på oppgradering med OT? Dersom vi sier at 10 stk på hver sin booking har lagt inn OT forespørsel til Business. Fem av de er EBG.
Er det slik at de som legger inn forespørsel først står først i køen for oppgradering når SAS slipper f. eks 4 plasser med OT, eller er det statuskundene som får sitt her?
Snakket med dragen i SAS-innsjekken på EWR på tirsdag, og hun sa det var svært sjelden de oppgraderte noen med Optiontown på den strekningen..
Noen har vel sikkert flaks, men jeg har aldri vunnet OT-bingoen den veien.. Fra ORD og IAD JA, fra EWR nei......
Kim
Jeg har aldri benyttet meg av OT.
Hva betaler dere for oppgraderingene dere kjøper?
Hva med f.eks USA og Japan?
Dersom man er to på samme booking og kjøper oppgradering via OT eller med poeng, kan man "risikere" å bli oppgradert selv om det ikke finnes to ledige seter ved siden av hverandre? På longhaul så vil det i mine øyne være en "nedgradering" å bli plassert i spredte seter i Plus, sammenlignet med å sitte sammen i Go (selv om man selvfølgelig får en del andre fordeler, så synes jeg ikke det veier opp for ulempen med å sitte spredt). Noen som har erfaring med dette?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.