Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)
Krysser fingrene for ledig midtsete

God tur!
(Hvis ikke SAS bruker Optiontown-oppgraderinger for å fylle midtsetene, da.)
Takker for det, Star Flyer!
En liten minirapport av helgens flygninger:
Jeg hadde opprinnelig SK 244 og SK 455 på fredag. Klokken 23:08 torsdag kveld får jeg melding fra SAS om at SK 244 er kansellert, og at jeg er flyttet over på SK 2865. På den måten ankommer jeg bare København 50 minutter senere enn planlagt. Til gjengjeld har de også klart å flytte meg over i Plus på 2865, meget bra!
SK 2865 fredag 16.01:
Ingen kø i Fast Track. Ba vennlig mannen i skranken om å ta på Priority tag, men det klarte han ikke... SGH på Flesland er skandale!! Dette er ikke første gangen for å si det pent. Jeg må sende inn en e-post her, dette holder bare ikke. OY-KAP stod for transporten ned til den danske hovedstaden, en maskin jeg har tidligere. Dansk kvinnelig purser ville ikke gi meg en flaske vann, men kun ett glass (og dette var i Plus). På grensen til en skandale. Uansett, 4 ABC for meg selv og god stemning med et glass vann, cola og chips som servering. Landet på rutetid, tok dessverre tid før bagasjen dukket opp.
SK 2870 søndag 18.01:
Kjørte automat og fikk ingen oransje Priority lapp denne gangen heller. Ingen kø i Fast Track. Loungen var greit befolket, og kjøttbollene smakte bra i dag med tilhørende dressing. Avgang fra B9 denne kvelden. Oppgradert til Plus 28 timer før avgang, oppdaterte seg i appen. Satt på 4A denne gangen også, nå med ledig midtsete. Dansk mannlig purser og kvinnelig steward som serverte i Plus. Mye hyggelige smil, kom gjennom kabinen ofte. Fikk to flasker vann, cola og chips uten problemer. Landet 15 minutter før rutetid og det tok 20 minutter å få bagasjen som kom midt i haugen.
Uansett, Optiontown er fint med tanke på at Go var fullpakket på begge flygninger etter hva jeg kunne se. SAS er også flinke til å ta vare på sine Diamond-medlemmer når noe går galt. De gav meg to timer ekstra søvn - ja takk!