Det fungerer altså langt fra optimalt når man har noe som ikke er en 100% standardbestilling.
Fikk nettopp mail fra OT
Your upgrade to Business has been accepted subject to availability upon checking in at the airport for your flight SK997 Copenhagen - Shanghai Nov 4
Hva er erfaringen med dette, er det stor sansynlighet jeg blir oppgradert?
Vil jeg også få dobbel opptjening hvis de oppgraderer meg ved gate?
Fikk nettopp mail fra OT
Your upgrade to Business has been accepted subject to availability upon checking in at the airport for your flight SK997 Copenhagen - Shanghai Nov 4
Hva er erfaringen med dette, er det stor sansynlighet jeg blir oppgradert?
Vil jeg også få dobbel opptjening hvis de oppgraderer meg ved gate?
Denne subject to availability har jeg opplevd en gang, og det var på mine foreldres PNR fra ORD til CPH. Vi reiste sammen, men på to separate PNRs. Jeg fikk bekreftet oppgradering fra M til C, 3 dager før avreise, mens mine foreldre mottok samtidig "subject to availability" fra M til C samtidig. Antagelig fordi de var to på samme PNR? Kaaaanskje? Vet ikke.
Uansett. De ble også oppgradert til C ved innsjekk i ORD. C-kabinen på nevnte flight var under halvfull da boarding ble annonsert "complete" så jeg aner ikke grunnen til at de ble satt på standby.
Vet du om de fikk dobbel opptjening?
Har søkt OT på 997 førstkommende fredag, nå ser setekartet slik ut
Hva betyr det? ser det er masse blokkeringer.
![]()
Har aldri helt skjønt meg på hvorfor Expert Flyer markerer setene som blokkerte, nå de strengt tatt er tilgjengelig for de uten status å kjøpe, eller velge gratis for EBG/D.
De setene er kodet annerledes i GDS da vet du...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.