Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Status
Not open for further replies.
Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Når du har billett vil det aldri være noe problem for SAS å oppgradere deg til Plus, så tror nok heller på at OT ikke er lansert enn at det er "fullt foran gardinen".

Kontaktet de på nytt via chatten og fikk svar fra en danske om at "det er udsolgt i go, plus, ungdom og business".

Så får vi se da om det stemmer i kveld!

Kan virkelig ikke forstå at sååå mange reiser fra Alicante til Norge på denne tiden. Høstferien er over for lengst og de fleste pensjonistene pleier jo reise hjem like før jul :drunk:

Last edited:

Kontaktet de på nytt via chatten og fikk svar fra en danske om at "det er udsolgt i go, plus, ungdom og business".

Så får vi se da om det stemmer i kveld!

Kan virkelig ikke forstå at sååå mange reiser fra Alicante til Norge på denne tiden. Høstferien er over for lengst og de fleste pensjonistene pleier jo reise hjem like før jul :drunk:

Tydeligvis mange som vil hjem med SAS, for flyet er fullt ;)

SK 4654ALC 7:35p → TRD 11:40p
C0 D0 Z0 R0 J0 Y0 S0 B0 P0 A0 E0 M0 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0

Norwegians direktefly til TRD i kveld har dog mer enn 9 ledige billetter.

Ikke alt man kan forstå, men ALC er ruteflyenes svar på Gran Canaria. Og Lørdag til Lørdag er chartertidene...

Er det Expertflyer som gjeld for å sjå korleis ulike flightar ligg an mtp Optiontown no?

Er det nokon som har sjans til å sjekke SK925 8. Des og 926 12. Desember?

Fikk akkurat avslag på OT fra CPH-ORD i morgen (i dag)...

Tydeligvis liker de ikke Diamonds som vil benytte seg av det... Sisit jeg sjekket var det ledig både i Business og Plus, men fikk uansett beklager-mail nå..

Får se om det blir en op-up uansett da?? :)¨¨

Kim

Lurer på hvordan OT upgrades vil håndteres nå som det innføres på short haul, her justeres konfigurasjonen på kabinen fortløpende ut fra bookingtall og prognoser. Det er ikke som på Intercont med fixed cabin slik at economy/Go kan bli kraftig overbooket.

Lurer på hvordan OT upgrades vil håndteres nå som det innføres på short haul, her justeres konfigurasjonen på kabinen fortløpende ut fra bookingtall og prognoser. Det er ikke som på Intercont med fixed cabin slik at economy/Go kan bli kraftig overbooket.

Tipper et fast antall upgrades pr. flight. De kunne jo i praksis oppgradert alle, men det går jo fort utover den allerede sprengte kapasiteten i loungene.

Tipper et fast antall upgrades pr. flight. De kunne jo i praksis oppgradert alle, men det går jo fort utover den allerede sprengte kapasiteten i loungene.

Ble ikke den funksjonen fjernet igjen da? Eller kan man oppgradere short haul igjen?

Har fått lagt inn på innenriks idag jeg - på en flight i november t/r TRD-OSL.....Pris : 50 EUR ai....:D :D Med tanke på at denne billetten kostet under 1K i utg.punktet er det greit for meg å kaste inne 400NOK ekstra for Fast-track,lounge og 1000 poeng ekstra.... :D :D( hvis et går gjennom vel og merke :) :) )

Nytt optiontown interface igjennom SAS, men det tar veldig lang tid å søke opp en tur syns jeg. 103 Euro tur/retur Trondheim i jula er alt for mye syns jeg. 800kr for 1250 poeng er ikke verdt det.

Nytt optiontown interface igjennom SAS, men det tar veldig lang tid å søke opp en tur syns jeg. 103 Euro tur/retur Trondheim i jula er alt for mye syns jeg. 800kr for 1250 poeng er ikke verdt det.

Hvor stor er differansen Go+OT vs. Plus?

Det var dobbelt så mye som jeg fikk på min tur det.... Som sagt betalte jeg 998 kr t/r , og synes det da er greit med 50 EUR for fast-track,lounge + 1000 ekstra poeng tellende mot status. Tror nok OT innenriks kun vil være verdt kronene på de aller aller billigste billettene....

Det var dobbelt så mye som jeg fikk på min tur det.... Som sagt betalte jeg 998 kr t/r , og synes det da er greit med 50 EUR for fast-track,lounge + 1000 ekstra poeng tellende mot status. Tror nok OT innenriks kun vil være verdt kronene på de aller aller billigste billettene....

Jeg ser også fordelen på turer med flere legs, siden jeg alltid må starte i Svg.
Greit å ha plus på hele ruta og ikke bare på langdistanseflyet.

Kudos til SAS siden man nå kan booke dette via SAS sine sider ( Guiet der ser jo faktisk lekkert ut).

Jeg prøvde meg på en UTO på dagens OSL-ARN-HAM flight, uten hell.

For 35 EUR per leg hadde det vært verdt det.. :-D

Attachments

• UTO.jpg
    UTO.jpg
    24.3 KB · Views: 225
Status
Not open for further replies.
Back