Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Norwegian)

Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer (Norwegian)

Det skal også opereres «enkelte europeiske flygninger». Sikkert de høyst frekvente rutene som får noen avganger, LGW, SXF, CDG osv.

Virker egentlig som at aksjen reagerte positivt på ytterligere tiltak, og er nå hentet seg inn igjen og er ned rundt 9%

Det skal også opereres «enkelte europeiske flygninger». Sikkert de høyst frekvente rutene som får noen avganger, LGW, SXF, CDG osv.

Jeg ser at de første avgangene til Chania, 3,4 og 10,11 april nå står som utsolgt.
Men fra den 17. går det an å booke, og det ganske rimelig.
Jeg har billett ned den 18...….

Jeg ser at de første avgangene til Chania, 3,4 og 10,11 april nå står som utsolgt.
Men fra den 17. går det an å booke, og det ganske rimelig.
Jeg har billett ned den 18...….

Ser ut som de har midlertidig suspendert billettsalget fra og med 18.mars til 17.april, på de aller fleste rutene deres til de har fått gjort endringene i bookingsystemet.

Alle wetlease....4 Smart Lynx....2 Jet Time og 2 DAT er terminert....Det samme skjer nok med Gowair i BCN x 2.....

Planlagte Norwegian flyvninger de neste 4 ukene

https://www.routesonline.com/news/3...ian-29mar20-25apr20-operations-as-of-29mar20/

Bergen – Stavanger 6 weekly
Bergen – Trondheim 6 weekly
Oslo – Alesund 12 weekly
Oslo – Alta 6 weekly
Oslo – Bergen 24 weekly
Oslo – Bodo 12 weekly
Oslo – Copenhagen 13 weekly
Oslo – Harstad-Narvik 13 weekly
Oslo – Haugesund 6 weekly
Oslo – Helsinki 3 weekly
Oslo – Kirkenes 6 weekly
Oslo – Kristiansand 6 weekly
Oslo – Molde 6 weekly
Oslo – Stavanger 24 weekly
Oslo – Stockholm Arlanda 8 weekly
Oslo – Tromso 13 weekly
Oslo – Trondheim 24 weekly
Tromso – Longyearbyen 3 weekly

In the airline’s statement issued earlier this month, Norwegian also intends to serve following routes, however reservation is not available:

Helsinki – Kittila
Helsinki – Oulu
Helsinki – Rovaniemi
Stockholm Arlanda – Copenhagen
Stockholm Arlanda – Helsinki
Stockholm Arlanda – Kiruna
Stockholm Arlanda – Lulea
Stockholm Arlanda – Oslo
Stockholm Arlanda – Umea

Som en konsekvens har TRD-BGO-ruten blitt utvidet til TRD-BGO-SVG / SVG-BGO-TRD.
Får håpe Norwegian ser at de også kan se på en slik løsning etter Covid-19, flere år siden Norwegian la ned TRD-SVG-ruten.

Ændring i planen for svensk indenrigs:

“I går meddelade så Norwegian att flygbolaget ställer in all inrikestrafik i Sverige under april månad. Redan innan coronakrisen lades linjen mellan Arlanda och Malmö ner. Nu pausas även linjerna till Kiruna, Luleå, Umeå, Östersund och Göteborg.“

https://www.flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=13659

Ja, for DY's vedkommende. Men SAS flyr vel tre ukentlige til ALF og KKN.

De særlige karantenereglene gjør vel sitt for å holde etterspørselen nede, vil jeg tro.

Fortell oss når flyreiser fra Oslo til Stockholm blir fullstendig gjenopprettet? Jeg vil være veldig takknemlig for informasjonen.

Last edited by a moderator:
Fortell oss når flyreiser fra Oslo til Stockholm blir fullstendig gjenopprettet? Jeg vil være veldig takknemlig for informasjonen.
Norwegian har 1 daglig mellom Oslo og Stockholm.

Last edited by a moderator:
Med tanke på at flere selskaper bruker fly til rene cargoflighter (SAS, Icelandair m.fl), kunne ikke Norwegian benyttet sine Dreamlinere til dette? I henhold til fraktprisene idag burde det jo ha vært mulig å generere noe inntekt?

Back